Skip to content

Review Catrice Concealer

mei 18, 2010

Vandaag ook meteen mijn eerste echte post, namelijk een beauty review over Concealer!

Ik heb gekozen om de ‘Allround’ concealer van mijn favoriete merk Catrice te nemen omdat die goede kwaliteit is, en bovendien goed betaalbaar.

Ik heb mijn concealer gekocht bij de Trekpleister, want bij de kruidvat was die al op. Ik had de concealer al op het oog.

Allereerst, de concealer zit in een 5-pallette met 5 verschillende kleuren. 3 bruin/creme tinten, 1 lichtroze tint, en 1 groen tint. (geen idee waar die voor is! Jullie wel? schrijf in een reactie).

Dit is hem, foto is van een andere site omdat ik helaas niet mijn eigen foto’s kan posten, maar ik ben druk op zoek naar een manier hoe dit wel kan.

Ik gebruik je concealer voor oneffenheden, wallen, en de binnenste ooghoeken want die zijn bij ieder mens vaak vrij donker. Ik heb de concealer al op gebracht. De kleuren zijn mooi en handig , alleen die groene vind ik niks. Want wie wil nou een groene huid?

Ik smeer de concealer op met een kwast, het liefst mijn Sephora kwast. Maar je kan het ook gewoon met je handen opsmeren. Een nadeel daarvan is dat het meer bacterien met zich mee brengt.

Dit was het review. Laat een reactie achter, en misschien kunnen jullie mij wel vertellen waar die groene creme voor dient! ;)

x

6 reacties leave one →
  1. LovingBeauty permalink
    mei 18, 2010 3:34 pm

    Groen = voor rode oneffenheden ;)

  2. mei 18, 2010 4:04 pm

    haii leuke site hij staat bij mij faforiete

  3. mei 18, 2010 4:04 pm

    haai leuke site

  4. Marit permalink
    mei 19, 2010 3:57 pm

    Groen is volgens mij voor op puistjes… (d8 ik hoor..)

  5. mei 30, 2010 6:39 pm

    Love it <3
    Supergoed concealer pallet

Geef een reactie

