Skip to content

Summer collection H&M!

mei 18, 2010

De nieuwste artikelen uit de zomercollectie van H&M zijn uit! Ik ben zelf groot van van H&M omdat het trendy, en bovendien soms best een designachtig randje heeft! Ik wil jullie de mode laten zien, en zal ook mijn favorieten showen.

  

Dit zijn 3 topjes in de kleuren; beige, paars en creme! I love them! Ze hebben ruches, en als er iets een trend is dan zijn het wel ruches. De topjes kosten 19.95 per stuk.

Ik weet nog niet of ik ze welf zou dragen want ik vind ze persoonlijk een beetje ouwelijk, maar de jurkjes zijn wel fris en leuk te combineren met een legging. Ze kosten per stuk 19.95

Deze tuniekjes (vooral de zwarte) vind ik dan weer voor jongere meiden. Dat komt door het model en de pailletten! Ze kosten per stuk 9.95

Deze jurken geven mij een vrolijk gevoel! ik vind nummer 1 en 3 het leukst! Per stuk kosten ze 9.95

                          

Gouden High heels, ook in het zwart voor 19.95                       Hippe sandaaltjes met een Wild Animal print! 12.95

Er waren nog véél meer nieuwe items, maar ik kan ze onmogelijk hier allemaal posten. Ik vind het over het algemeen best leuk, maar ik houd meer van strak, trendy en niet té gewoon. Ik weet niet of ik in deze collectie 100% kan slagen, maar  die topjes met ruches waren best leuk!

Ben jij van plan iets te kopen bij H&M deze zomer, en welk item van de plaatjes vind jij het leukst? Zet het in een reactie (comment).

x

5 reacties leave one →
  1. Lolaa permalink
    mei 18, 2010 3:24 pm

    Nicee♥
    en niet duur =)

  2. LovingBeauty permalink
    mei 18, 2010 3:35 pm

    Vind het niet zo’n fantastische collectie, maar die topjes wel! Ik pas ze vast niet, ze zijn vast te groot :'(

    • mei 18, 2010 6:06 pm

      De collectie is ook niet helemaal mijn style, maar die topjes zijn inderdaad leuk :). Er zijn bij de h&m meerdere maten dus ik denk dat je ze wel past hoor.

      x

  3. FashionBounce permalink
    mei 18, 2010 6:18 pm

    Heey! Ik ben Miss-Bounce, je weet wel ;)
    Ik vind echt ALLES super leuk! vooral het laatste jurkje :) En dan die gouden high heels! Alleen die Wild Animal Print valt bij mij niet in de smaak.. Sorry. Maar verder vind ik vooral de jurkjes erg leuk =D
    Veel success met de website -D
    Xx FashionBounce (Miss-Bounce)

  4. mei 19, 2010 3:38 pm

    ik draag nog kindermaat. ze zijn vast te groot voor mij
    maar ik ben ook een bigh&Mfan

Geef een reactie

