Skip to content

Welkom op Todays Fashion Couture!

mei 18, 2010

Dit is mijn allereerste post op deze website!

allereerst, ik ben een meisje die helemaal gek is van Fashion en Beauty. Vandaar deze website. Ik ben wel al ervaren met blogs omdat ik hiervoor meerdere heb gehad.

Vanaf vandaag ga ik élke dag iets nieuws posten. Comments zijn dus ook welkom! Ik vind het leuk als je mijn blog volgt. Want ik ben niet iemand die voor de lol een blog maakt en er niks mee doet. Ik ben best fanatiek en van mijn hobby maak ik graag werk.

Voor vragen heb ik een speciaal email adres voor deze site. Ik zal zorgen dat er een Contact pagina komt.

Ik lees Vogue en Elle, houd van Shoppen, en check alle acties in winkels dus up to date is dit blog wel!

Ik hoop dat jullie net als ik veel plezier zullen hebben met dit blog!

x

 

One Comment leave one →
  1. FashionBounce permalink
    mei 18, 2010 6:21 pm

    Leuk! verwacht t maar van me: Ik ga hier elke dag op lezen XD
    Xx FashionBounce.

Geef een reactie

