Skip to content

My Favorites: Catrice Nailpolish

mei 19, 2010

Vandaag een Nagellak artikel over de lakjes van mijn favoriete make-up merk: Catrice

Ik ben laatst wezen winkelen en kwam met verschillende lakjes thuis. Ik dacht, misschien kan ik daar wel een review over houden. Maar het is eigelijk ook wel een item van mijn favorieten! =) (de foto’s komen wel van internet, want helaas was de camera stuk).

Roze nailpolish Catrice

Allereerst een fris, zacht roze neon lakje. Ik vind dit echt een hele mooie lak. Ik ben meer iemand die houd van lichtere nagellak dus deze is perfect voor mij. Het leuke is, hij is totaal niét barbie achtig.

Dit is hem op mijn  nagels. Catrice heeft goede nagellak die niet snel chipt en vooral vooral veel aparte kleuren.

Dit is de nagellak in het potje, uit reclame. Ik vind hem zo niet goed tot zijn recht komen..

Grey Basic nailpolish

Deze nagellak leek me eerst wat somber, maar ik heb hem toch uitgeprobeerd omdat het in een potje altijd anders oogt dan op je nagels. De kleur is leuk te combineren als je bijv. iets zwart, grijs of wit aan hebt, maar hij past ook prima bij felle kleding.

Ik vind de kleur best geslaagd, jullie niet?

Basis Top Coat (French Manicure)

Ik was benieuwd naar de top coat lakjes van Catrice. En ik vind ze goed ‘verzegelen’, oftewel, het beschermen van de lak die eronder zit, en bovendien geeft het een mooie glans. Die is niet too much.

Op deze foto heb ik een basis top coat óver een lila nagellak, die lila nagellak is overigs ook van catrice.

Basic Green Nailpolish

En als laatste een basic groen kleurtje! Ik was in de winkel al verliefd erop, en op mijn nagels vind ik het ook super! De kleur combineerd wel lastiger qua kleding etc. (Ik let daar op.. maar dat hoeft natuurlijk niet =)).

In het potje lijkt deze lak misschien wat somber en saai, maar op je nagels is de lak écht heel vrolijk en ook zomers. Natuurlijk was ik wel al op zoek naar deze lak want neon groen, oranje en paars zijn dé nailpolish trends 2010!

Wat vinden jullie ervan? En welk lakje is jou favoriet? Zet het in een reactie (Comment).

xx

 

8 reacties leave one →
  1. mei 19, 2010 3:35 pm

    susyy. perfect ik heb alles al gelzen

  2. LovingBeauty permalink
    mei 19, 2010 3:36 pm

    Ik heb ook wat van de nieuwe Catrice collectie!
    3 lakjes.

  3. hippthingz permalink
    mei 19, 2010 5:45 pm

    Superleuk artikel!
    Zelf vind ik de groene nagelak erg leuk! Lekker fel! Idd moeilijk te combineren, maar als je felle kleding draagt, staat t superleuk!
    Xx HippThingz.

  4. Maureen permalink
    mei 20, 2010 2:59 pm

    Ik ben verliefd geworden op die kleuren! Hoe duur zijn ze en waar koop je ze?

  5. mei 30, 2010 6:40 pm

    Catrice nagellakjes <3
    Ik vind sold out for ever het mooist
    x

  6. juli 31, 2010 11:42 am

    Ik heb Sold out forever (die groene) ook en de iets donkerdere I Sea You!
    verder heb ik van Catrice Blue my mind, mooi donkerblauw!
    de kleuren staan je leuk!

Geef een reactie

