Skip to content

Outfit of the day 1.

mei 20, 2010

Voor vandaag heb ik een leuke outifts uitgezocht die perfect is voor lente, maar ook voor een zomerdag. Kijk mee! ;D

Look 1: Go shopping!

          

Deze outfit is perfect voor een dagje shoppen in stijl! Hoewel de legging met ritssluiting en het tasje met studs erg stoer er zelfs een beetje Rock is, maakt de zachtroze top het weer super vrolijk! Deze look is 100% fashionable!

Kleding:

Top 9.95                                                                

Tasje met Studs 14.95                                           

Legging met ritssluiting 14.95

De kleding en de look is van H&M Fashion.

Elke week doe ik 1 of 2 Outfit of the days. Ik heb al 3 andere nieuwe looks voor jullie, dus houdt het in de gaten!

Wat vinden jullie van deze look?

xxx

 

           

                        

3 reacties leave one →
  1. Maryam permalink
    mei 20, 2010 2:34 pm

    Leuk!!!

  2. Maureen permalink
    mei 20, 2010 2:55 pm

    Leuke outfit, alleen als ik iets van de H&M koop is het niet echt origineel. Omdat heel veel meiden bij ons H&M kopen. Ik zoek liever vintage

  3. hippthingz permalink
    mei 20, 2010 6:42 pm

    Erg leuk!

Geef een reactie

