Skip to content

Coming up: Een writer voor de site!

mei 21, 2010

Ik promoot mijn site omdat ik natuurlijk meer bekendheid met de site wil, en tijdens het promoten kreeg ik een superidee. Ik wilde graag iemand hebben die leuke artikelen kan schrijven over fashion en beauty voor Todays Fashion Couture. Ik heb via een leuke site vrienden, en 1 meisje M. wilde wel graag voor mijn site artikelen maken.

Dus binnenkort komt haar eerste artikel! Alvast bedankt M. Houdt de site goed in de gaten want behalve dat er elke dag nieuwe artikelen op komen zal er ook een artikel van M. op komen! :’]

Lijkt het JOU ook leuk om Artikelen voor Todays Fashion Couture te schrijven? Dat kan! Mail mij naar:

todaysfashioncouture@hotmail.com

En ik zal je zo snel mogelijk terug mailen. Je moet hiervoor wel wat verstand van Fashion en Beauty hebben. ;]

x’

One Comment leave one →
  1. mei 22, 2010 10:08 am

    (L)

Geef een reactie

