Skip to content

Parfum: Chanel Chance

mei 21, 2010

Ik ga binnenkort een nieuwe ‘my favorites’ doen over parfum, want na het maken van dit artikel besefte ik dat ik nog veel meer lekkere pafums ken! =]

Ik wil vandaag even een review geven over de Chanel Chance pafum. Chance is een collectie van Chanel pafum. Er waren al 2 pafums uit de collectie, en de nieuwste is echt een enorme hit!

Chanel Chance zijn pafums voor jongere meiden/dames die houden van zoete en lekkere frisse parfums. De andere pafums van Chanel, (denk aan Rouge, Coco, Chanel no. 5) zijn veel ‘zwaarder’ van geur en soms zelfs een beetje voor oudere vrouwen.

De andere Chanel Chance parfums hebben een gele en groene huls van glas. De nieuwste pafum heeft een licht roze parfum en gouden details. Zoals altijd bij Chanel, weer mooi chique!

Ik had eerst alleen kleine uitprobeersels van de Chance parfum. (Monsters, ook wel genoemd ;]). Ik heb nu éíndelijk de échte Chanel Chance binnen! Yes =]

De vorige parfums uit de collectie:

 

De groene Chance parfum  en de gele Chance parfum.

En nu de nieuwste, er zit niet zo heel veel verschil in qua uiterlijk, maar wel qua geur, deze parfum is nóg frisser en zoeter:

De reclame poster die bij de parfum hoort:

Op zich is de promotie poster wel mooi, maar ik vind dat het model niet zo goed in verhouding is, qua lichaam.

Wat vinden jullie van deze parfum, en welke parfum raden jullie mij aan? Misschien kan ik daar wel een stukje over schrijven!

xxx

4 reacties leave one →
  1. mei 21, 2010 5:38 pm

    Ik vind inderdaad dat dat model een rare lichaamsverhouding heeft. xD Ik vind Chance eerlijk gezegd niet zo lekker, vind No. 5 veel lekkerder ookal ben ik een beetje… Jong. xd

  2. HippThingz permalink
    mei 21, 2010 5:53 pm

    Ik vindt de flesjes er nja.. Wel goed uitzien. De poster vindt ik wel leuk, alleen, zoals jij a zei, hoort het lichaam er niet echt bij.
    Ik zou de roze parfum nemen, Chance Chanel Eu Tendre, vooral omdat hij een nog frissere en zoetere geur heeft.
    Xx HippThingz

  3. mei 23, 2010 10:58 am

    Lekkeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer
    denk ik.

Geef een reactie

