Skip to content

4 Outfits, 4 Styles

mei 29, 2010

DE H&M fashionstudio is een functie op de H&M site waarmee je modellen kan aankleden met h&M kleding in jou favouriete combinatie! Ik heb 4 prachtige combinaties gemaakt die ik jullie wil laten zien! Het zijn wel mijn eigen inspiraties en kleding keuzes, dus ik respecteer je mening als je het niet leuk vind! :]

Outfit 1, het is een hele originele combi. Ik wil hier laten zien dat een knalgele maillot leuk kan worden met een little black dress, en een fleurige cardigan. Het handtasje en de schoenen zou je er niet zo snel bij zoeken maar het is toch heel leuk geworden!

Outfit 2, voldoet aan alle trends, een wild animal print, ruches in het shirt, creme kleurtjes en glamour! De style bestaat uit veel bij elkaar gezochte kleding stukken die het geheel doen rocken!

Outfit 3, ok, misschien is de legging too much, maar ik vind het best geslaagd in combinatie met het pailletten jasje, de coole platform heels en de grijze tank top. Als iemand zo over straat gaat mag je het misschien niet mooi vinden, gewaagd is het zeker wel!

Outfit 4, ik heb deze outfit puur gemaakt voor meiden die het liever wat rustiger aan doen qua kleding, het is trendy, netjes maar niet echt origineel, naar mijn mening mist er wat in het totaal plaatje, maar je kunt hier goed in gezien worden! ;]

Dit waren de outfits, laat me weten wat jou favoriet is, outfit 1,2,3 of 4.

xxxxx

3 reacties leave one →
  1. mei 29, 2010 9:35 pm

    Ik vindt ze alle 4 leuk!
    Hoe heet de site??
    Xx HippThingz.

  2. mei 30, 2010 11:58 am

    Als je dit al leuk vind moet je http://www.looklet.com eens proberen! Dat is ook zo iets maar dan wat groter..

Geef een reactie

