Skip to content

Sale & Shopping

mei 31, 2010

omygucci, er zijn echt súper veel nieuwe acties op het gebied van make-up! We kennen allemaal nog wel de 50% kortingsacties van de kruidvat en de trekpleisters, en hoewel dat dit keer niet het geval is, is er wel ander leuks!

– Gosh, my favourite make-up heeft veel kortingen! Zo zijn er bijv. Creme powder puffs, blushers, nagellakjes met veel kortingen tot wel 50%!

– Rimmel, mijn droom producten als het gaat om mascara’s doen alle mascara’s 50% korting! O.a. De sexy curves lashes mascara, 10 volumeflash mascara’s, waterproof mascara’s etc. ! :]

– Etos; hier wordt t/m 13 juni flink gestrooid met kortingsacties! Wat denk je van 1+1 gratis acties op nagellak, lipgloss etc?!

– Verder heeft DA drogist ook nog verschillende kortingsacties op o.a. Max Factor, Rimmel etc.

Ik heb al een verlanglijstje;

– Mascara waterproof rimmel, waarschijnlijk die 10 volume flash lashes..

– Een soft pink blusher, het liefst een creme mousse.

– Een lipgloss, in licht creme kleur.

– Maybe, nagellak, waarschijnlijk een aqua kleur, en een orange kleurtje!

Hebben jullie een verlanglijstje met make-up? En gaan jullie nog iets kopen van de kortingsacties? ;]

Just let me know!

xxx

4 reacties leave one →
  1. mei 31, 2010 5:54 pm

    Heey! Superhandig en leuk artikel!
    Mijn verlanglijstje:
    – Mascara, Rimmel London
    – Oogpotlood
    – Lipgloss
    – Nagelakje mét een superleuke kleur.

    Xx HippThingz.
    PS: K heb t artikel verstuurd ;)

    • mei 31, 2010 5:57 pm

      oja, oogpotlood moet ik ook nog kopen maar ik neem dan een van Essence ofzo ;)

      Bedankt voor het artikel!! <3
      Ik ga hem morgen plaatsen!
      xxxx (LL)

  2. mei 31, 2010 6:37 pm

    Jaaa flink mijn slag geslagen bij etos :D
    xxx

Geef een reactie

