Skip to content

1 update; Shopping

juni 2, 2010

Ik zou vorige week zaterdag gaan shoppen alleen helaas was ik ziek. ;[ Dus ik moest een nieuwe datum prikken omdat ik natuurlijk ook verbonden ben aan belangrijke afpraken met school, vrienden etc. Maar als alles goed is ga ik zaterdag lekker winkelen en dat betekend een Shoplog! (the first one yay!)

Dingen die je zou kunnen verwachten in de shoplog:

– Nagellak! ofcourse! In de stad zit de Surprise, (te vergelijken met de primark) en daar is een wereld aan nagellak dus ik zal daar misschien wat kopen.. En een french manicure.

– Een nieuwe mascara, Een rimmel of maybeline new york. Waarschijnlijk bij kruidvat of etos.

– Lipgloss van Essence, ik heb alle kleurtjes uit de Sun club collectie alleen de creme parelmoer ontbreekt.

– zwart kohlpotlood.

– Heel misschien een zacht roze blush cream.

En aan kleding:

– Een rokje

– Een nieuwe high waisted trouser♥

Overigs shop ik niet mega veel, hoewel het wel op mijn nummer 1 in mijn hobbylist staat. Ik ben gek op winkelen alleen ik heb het altijd druk met school, afspreken met vrienden en vriendinnen dus vandaar. Ik heb ook zeker geen gat in  mijn hand als het om shoppen gaat. Gelukkig maar, hoewel ik ben zeker niet krenterig want met shoppen geef ik gerust meer uit. Mijn tip is; let goed op wat je uitgeeft, je kan het maar 1 keer uit geven, maar wees niet krenterig, want verwennen mag. ;]

♥ (l) me

One Comment leave one →
  1. juni 3, 2010 5:41 pm

    Niceee ;)

Geef een reactie

