Skip to content

The Hills.

juni 2, 2010

Mijn favoriete tv programma ‘The Hills’ heeft weer nieuwe afleveringen! Yes. Ik vindt het programma alleen al leuk om alle fights, geweldige kleding en al het overdreven Amerikaans. O sorry, L.A. Maar het is een leuk programma om inspiratie op te doen voor eigen outfits en de nieuwste trends. De afleveringen kun je natuurlijk op de dvdbox kijken, en op TV(mtv) maar ook op: thehills.mtv.nl , Ik kijk elke dag 1 hele aflevering ;] Ik ga ook zeker eens een leuke outfit van de meiden uitkiezen en daar een stukje over schrijven.

En als je dan toch al in de L.A. sfeer zit, move on naar de Column over L.A. van Hippthingz op deze site, en naar het fashion moodboard over L.A.

xxx

One Comment leave one →
  1. juni 3, 2010 5:42 pm

    Zelf kijk ik The Hills nooit echt, maar hun outfits zijn wel heel erg leuk!

Geef een reactie

