Skip to content

Sex And The City 2.

juni 4, 2010

Ik heb zóón zin in morgenavond, ik ga naar de Nederlandse film premiere van Sex and the City 2. Ik heb film 1 nog niet gezien maar ik weet dat deze film in het teken staat van New York, Love & Fashion. Klinkt niet verkeerd toch?

Ik ben héél erg benieuwd ernaar en ik zal ook een verslagje schrijven voor TodaysFashionCouture. (TFC). Overigs ga ik morgen middag ook lekker winkelen! En dat betekend natuurlijk een Shoplog. ;]

xxx

3 reacties leave one →
  1. juni 4, 2010 6:15 pm

    Gezellig en superleuk! De film is echt heel erg leuk. Een supergoede aanrader ;D

  2. juni 5, 2010 6:50 am

    Haha leuk Ik denk dat de 1ste overlangs op tv was maar ik ben hem vergeten te zizn =S
    +Ik wil ook gaan shoppen x)

  3. juni 5, 2010 8:51 am

    Leeuk! veel plezier!

Geef een reactie

