Skip to content

Shoplog 5/06 2010

juni 5, 2010

Mijn eerste shoplog, maar niet mijn eerste keer winkelen haha ;] Vandaag met dit mooie weer lekker gewinkeld in onze stad. En wat ik allemaal voor moois heb geshopt ga ik jullie vertellen en laten zien! So.. Enjoy!

Allereerst ging ik naar de .. kruidvat. Niet een hele grote verassing aangezien die winkel altijd op de route zit. Ik wilde graag de soft creme lipgloss uit de Sunclub collectie van Essence. Op de site had ik even gekeken en daar stond die nog, maar in de winkel, niet meer ;[ Dat was jammer, gelukkig waren er wel andere glosses, dus heb ik een Essence XXXL shine lipgloss gekocht in de kleur Soft Pastel. Een mooi nude creme kleurtje die lijkt op de sunclub. Deze gloss kostte maar 1.75 euro. Hieronder een foto, ik heb de linker gloss:

En ik heb bij de Sephora een zwart kohl potlood gekocht omdat mijn vorige op was, en bovendien vindt ik een mooi dun lijntje bij mijn ogen leuk. Ik heb voor dit potlood  9.90 euro betaald. Maar het probleem dat ik heb met kohl potloden is dat de wat goedkopere merken snel in de huid intrekken en ik houd er niet zo van om de hele tijd make-up bij te werken, if you understand. ;]

En toen ging ik naar de Kapsalon voor een speciaal hairproduct. Ik wilde graag een Krul control cream. En ik heb daar ‘Being Gutsy Rusk’ gekocht. Dat is een creme voor volume en het behouden voor je krullen zonder dat het aan het iende van de dag  gaat pluizen. Heel fijn spul, maar de prijs, daar moet je even van slikken. 20.00 euro! Maar aan de andere kant, Mac make-up kost bijv. ook zoveel en dan krijg je een klein beetje. Dus ja..

En toen ging ik naar Etos en heb ik een dag & nacht creme gekocht. Van Diadermine voor 6.70 euro.

En toen… Ging ik naar Bluebox Fashion en heb ik prachtige sandaaltjes gekocht! Misschien kennen jullie wel die ‘romeinse sandaaltjes’ maar dan natuurlijk hip. ;] Ik heb zwarte sandaaltjes met zilveren Studs voor 27.95 euro.

At last but not least; ik wilde graag een mascara, maar die heb ik niet gekocht want die ga ik bestellen op: www.oriflame.nl , dat is een geweldig merk die verkoopt make-up en andere cosmetica. Het is alleen te bestellen. Ik heb er al badschuim, zeepjes, oogschaduwpallettes en lipgloss van, dus mascara waterproof voor de zomer gaat zeker lukken! En bovendien raad ik de site aan, ik zal er wel eens een artikel over schrijven.

Dit was mijn shoplog, the first one, did we like it?

xxxx liefs

4 reacties leave one →
  1. juni 5, 2010 5:21 pm

    Like it ;D

  2. juni 5, 2010 6:17 pm

    I like it!
    Ik heb ook een mascara van Oriflame, súperfijn idd!
    Leuke spulletjes ;)

  3. juni 5, 2010 7:49 pm

    Die schoenen zijn echt moooi ♥

  4. juni 6, 2010 12:09 pm

    Leuke spulletjes!
    x

Geef een reactie

