Skip to content

Rocky Glamour Look

juni 7, 2010

Dit is nou de outfit i’m looking for! Een amazing jasje, een knallend rokje en een stylish hoedje, beter kan ik het niet noemen! Ik heb deze style van de h&m en ik doe zulke styles best vaak. Komt omdat ze heel verschillend zijn, en dat is zo leuk. Laatst kreeg ik een reactie waarin stond dat de h&m kleding zoveel op elkaar lijkt, dus ik heb een heel originele style genomen. I hope you like it,

 

Top 6.95 euro.                                       

Rokje 19.95 euro. (overigs ook in de kleur rood!)            

Hoedje 6.95 euro.

Dit was de look. Er komt nog 1 échte beachlook perfect voor een dagje strand, en een trendy look waarmee je stylish de dag door komt…

xxx

3 reacties leave one →
  1. juni 7, 2010 6:15 pm

    Superleuk! Ik ga naar de H&M ;D

  2. juni 10, 2010 2:26 pm

    IK WIL DAT ROKJE.
    (En andere bloemenjurk/rokken van de H&M)
    IK ADOREEEER DAT HOEDJE.

    [a]

Geef een reactie

