Skip to content

WK ready?!

juni 9, 2010

Het wereld kampioenschap voetbal komt er weer aan. En of je het nou leuk of niet vindt, helemaal ontkom je niet aan al deze gekte. En héél soms, kan de WK kleur ‘oranje’ heel leuk uitpakken.. En daarom laat ik jullie zien hoe je op een fashionable manier toch kan meedoen aan de hype! ;]

O.a. Konad, Essence etc. verkoopt oranje nagellak. En wie zegt dat dat er niet cool uit ziet? Kijk mee, mijn favoriete zangeres en stijlicoon Rihanna draagt ook orange nails;

  

Ook een oranje achtige jurk kan leuk zijn. Fel oranje niet, maar wat dacht je van Koraal zachte perzik kleur? It’s all about orange, deze jurk van de H&M kost 19.95 euro.

En ook celebs als o.a Vanessa Hudgens laten zien dat mooi oranje niet lelijk is.

En H&M heeft hele leuke oranje/koraal kleur achtige schoenen!

 

 

Ballerina’s 14.95 euro                                                  

Oranje party heels 19.95 euro

Felle ballerina’s 9.95 euro                                                     

Lichte koraal kleurige pumps met tijgerprintvoering 19.95

Ik hoop dat jullie wat aan mijn WK (shop) tips hebben!

Ik ga zelf het WK kijken met een groep vrienden. Maandag middag is de eerste wedstrijd, dus gaan we chips , snoep etc. kopen en het WK bij een vriendin kijken, en andere avonden bij iemand anders.

Gaan jullie zelf nog wat leuks doen met het WK?

xxxx

8 reacties leave one →
  1. juni 9, 2010 4:50 pm

    Over dat plaatje; rechts, in de menubalk ;) als je even naar onder scrollt zie je hem wel!
    Leuk artikel (=
    xxx

  2. juni 9, 2010 5:21 pm

    Heel leuk!
    Zelf ga ik met mijn familie WK kijken ;D

    Xx HippThingz.

  3. juni 10, 2010 2:21 pm

    Lol. Ik ben niet voor Nederland, maar voor Spanje.
    Dankzij mijn Torres obsessie.
    Maar ik ga wel oranje nagellak opdoen. Lol.
    Jammer genoeg zit ik dan op school, als Nederland gaat spelen. En er is een Essence counter bij onze Kruidvat gekomen dus ik ga oranje nagellak zoeken! :3
    (wat een saaie post. x3)

    • juni 10, 2010 5:54 pm

      ok leuk! Een echte Essence counter? Of gewoon een schap met essence producten? ;]

      *wat is een saaie post?* ;]

      xx

      • juni 10, 2010 6:03 pm

        Een schap. Maar ik vind Counters gewoon leuker klinken. Gheghe. Ik noem die… uhm, hoe noem je dat, hokken met bepaalde producten gewoon Counters. x3

      • juni 11, 2010 3:00 pm

        Haha, ik snap het. Counters klinkt beter ;] Bij onze kruidvat is nu ook nieuw, een speciale ‘counter’ voor catrice make-up .
        xxx

Geef een reactie

