Skip to content

Binnenkort: Haul/Shoplog

juni 10, 2010

Binnenkort ga ik een Haul doen. Misschien wordt het ook wel een shoplog. But i’m not sure. Ik heb gisteren 2 hele leuke producten geshopt. De eerste is een 4 pallette van paris memories (Douglas) in de kleuren Zwart, aubergine paars, licht roze en perzik. Niet echt kleuren die je zo bij elkaar zoekt, maar wel een mooi product. En de 2e is een Catrice mascara. Er was bij trekpleister een 1+1 actie, waarbij 1 mascara gratis is als je er nog 1 van koopt. Eerst had ik een gewone mascara en een waterproof op het oog, maar de waterproof was al uitverkocht, dus heb ik de prijs met een vriendin gedeeld. Ook handig. Dus die komen zeker nog voor in de shoplog, en mischien ga ik zaterdag winkelen.

Wishlist:

– Parfum, alleen geen idee welke ik zal nemen. (Jullie misschien ideeën?)

– Een Foundation, ik wil het liefst een poeder foudation. Op de een of andere manier vind ik vloeibare foundation heel nep oogen, en bovendien, verstopt het de huid.

– Een nieuwe deospray. Waarschijnlijk gewoon de Vogue want die zijn prima qua geur en handig. Ik vind indian passion wel een lekkere geur. Ik heb die al wel eens cadeau gedaan, maar nog nooit zelf gekocht.

Dat was het, niet súper veel, maar het gaat om wát je koopt en niet om hoeveel.

♥♥♥

Trouwens, tips voor een lekkere parfum en een goede foundation zijn welkom bij comments!! I need them. Foundation; het liefst niet nep of té opvallend. Tell me your advice.

6 reacties leave one →
  1. juni 10, 2010 5:44 pm

    Als parfum zou ik nemen: J’adore of Burberry Londen. Misschien wel een beetje duur, maar ze ruiken heel erg lekker.
    Als je toch iets goedkopers wil, kun je naar de Mango gaan en daar verkopen ze ook parfums. De lekkerste vindt ik ”Lady Rebel” Ik weet niet uit mijn hoofd hoe duur hij precies is..

    Xx Hipp.

    • juni 10, 2010 5:52 pm

      Thanks, ik heb burberry london en die is top, dus die hoef ik niet meer ;]
      Helaas heb ik geen mango in de stad ;[ Maar super bedankt voor de tips!
      xxxx

  2. juni 10, 2010 6:24 pm

    Kan niet wachten ♥

  3. juni 10, 2010 7:02 pm

    Astuu♥
    Wat ook nog heel lekker is, is de Harajuku Lovers Parfum :]

  4. juni 11, 2010 9:08 am

    Harajuku lovers! Die is superlekker! En die ‘verpakkingen’ zijn heel erg schattig.

    Ik kan niet wachten tot je shoplog. (:

  5. juni 12, 2010 11:35 am

    Leuk :)
    Voor foundation zou ik MSF, Studio Fix Powder Plus of Studio Tech van MAC.
    Als je minder geld wilt uitgeven kan je beter Maybelline Dream Matte Powder kopen, dat is een goede dupe van MSF.

Geef een reactie

