Skip to content

Fashionista: Withney Port

juni 10, 2010

De regelmatige volgers van mijn site weten dat ik echt verslaafd ben aan The Hills, en The City, en eigenlijk vooral de fashion. En Withney Port was in mijn ogen op begin nogal ‘Wannabe’, maar nu ik haar steeds vaker zie, begin ik haar style steeds leuker te vinden. Em die style wil ik jullie laten zien. Ik heb een hoop mooie outfits gezien, en uiteindelijk heb ik een selectie gemaakt van de leukste foto’s en nog een ‘copy the style’. Dus, kijk mee!

Deze look vond ik goed nagemaakt; sorrry voor het slechte beeld.

Withney is een echt meisjes-meisje en dus zijn tuniekjes en jurkjes wel aan haar besteed. (Leuk detail; check die wayfayer!)

En deze foto vind ik ook leuk. Zelf zou ik never nooit een geruite blouse met een kokerrokje aan trekken, maar Withney bewijst dat dat juist wél heel leuk is, en al helemaal met Motor Boots.

Dit was de Mini- Style reportage. (Ik doe best veel van die reportages, dus er zullen ook zeker weer een my favourites, filmpjes en reviews aan komen).

Vonden jullie het leuk?

xxx

4 reacties leave one →
  1. juni 10, 2010 2:19 pm

    Holy! Zij is stylish!

  2. juni 10, 2010 3:22 pm

    XD @ Stephanie: Idd, ze hebben een heel goed gevoel voor mode. Zelf vind ik de 4de foto erg leuk en opvallend. Het past wel goed bij dr. De motorboots maken het wat stoerder ;D En de Starbucks Coffee in dr hand maakt natuurlijk dr hele outfit af (A)
    Hele leuke reportage TFC ;D

  3. beautyloverr permalink
    juni 13, 2010 12:06 pm

    Withney heeft echt een super mooie style. =]

    xx

Geef een reactie

