Skip to content

30 beauty Tips in 4 minuten.

juni 11, 2010

In dit filmpje zijn 30 beauty tips in 4 minuten verwerkt! Pretty! Dit filmje is van ‘bubzbeauty’, haar nickname op youtube, en ik vind haar filmpjes te gek, en bovendien is ze niet irritant om naar te kijken. (geen stopwoordjes, langdradige filmpjes met voornamelijk veel onzin, maar gewoon straight to the point. ;]) De filmpjes zijn wel engelstalig, ik begrijp het wel, ik hoop jullie ook. Als jullie dit ook leuke filmpjes vinden, zal ik er vaker filmpjes van laten zien in artikels. Enjoy!

3 reacties leave one →
  1. juni 11, 2010 3:55 pm

    Ooh! Leuk! :3 Heel leuk! :]

    Maar ik vind Michelle Phan nét iets leuker!

  2. beautyloverr permalink
    juni 11, 2010 5:52 pm

    Leuk filmpje!

    En bovendien hele leuke site! :]

    xxx

  3. juni 13, 2010 7:34 pm

    Ik kende het al.Dat soort filmpjes zijn heel erg leuk en handig, ik kijk er wel vaker naar ;D

Geef een reactie

