Skip to content

Blogger Passion award

juni 12, 2010

Ik ben gister getagd door xballoon van Freshcolors (haar site is: xlovelifes.wordpress.com), Dankje! Bij deze tag gaat het erom dat je 4 passies van jezelf noemt, en je geeft de tag door aan 4 mensen. Die mensen vertel ik straks, eerst mijn passies:

1. Fashion. Ik vind het super om daar mee bezig te zijn. Elke dag weer een nieuwe , andere style uitkiezen. De ene dag heel stylish, de andere dag juist een ‘boho’ style a la nicole richie. Ik vind het leuk om stijlen uit te proberen, en als ik winkel, kijk ik dus vaak naar de etalages, kleding, maar ook in tijdschriften zoals ELLE, Vogue etc. Inspiration makes the person.

2. Beauty. Fashion is altijd al nummer 1 geweest, maar beauty nu ook wel. Ik vind het leuk om nieuwe make-up stijlen te maken, of gewoon bezig te zijn met mooie producten.

3. Deze site. Het is wel een passie. Ik ben er immers elke dag mee bezig omdat het zo ontzettend leuk is om te doen. Ik ben gek op artikels schrijven over dingen die ik leuk vind, of me bezig houden. Maar het allerleukst is natuurlijk als mensen mijn site ook graag volgen en graag lezen, dan is mijn ‘passie’ compleet.

4. Het kan eigenlijk ook niet ontbreken, zelf Ontwerpen. Ik maak en teken van alles. De ene keer een mooie fashion outfit, de andere keer schilder een schilderij (lukt niet altijd, maar je leert er wel van), en dan ontwerp ik een tiollet-tas, en werk ik die uit met de naaimachine. Stil zitten is niks voor mij, dus grote kans dat ik later een creatief beroep kies.

Dit waren mijn 4 passies, ik hoop dat jullie het leuk vonden! Zelf heb ik 3 mensen getagd omdat ik heel benieuwd naar hun passies ben! De mensen die ik heb getagd, hebben als het goed is, zover ik weet, nog niet deze tag gehad. Want het is wel zo leuk om steeds weer andere personen te nemen. Als je deze tag al hebt gehad, zet het in de comments, dan kies ik iemand anders. Ik heb er maar 3 getagd, omdat ik nog niet wist wie nummer 4 zou worden, daar denk ik even over na, ik heb er meerdere in gedachten.

– miss-fierce.blogspot.com

– myownbedtimestory.wordpress.com

– hippthingz.wordpress.com

 

xxxx

2 reacties leave one →
  1. juni 12, 2010 10:11 am

    AWH! Thanks voor de Tag! ♥

  2. juni 13, 2010 7:36 pm

    Thanks voor de tag!♥♥♥

Geef een reactie

