Skip to content

M.A.C. Cosmetics: To The Beach

juni 12, 2010

M.A.C. cosmetics heeft weer een nieuwe collectie. Die heet ‘To the beach’. Ik ga jullie vandaag alle producten laten zien die in de collectie zitten.

De collectie bestaat o.a uit: lipsticks, lipgloss en lip en eye-liners. De lipsticks kosten 17.50 euro. In de kleuren dieprood, koraal roze, donkerbruin en perzik kleur. De lipglos is in 3 kleuren. Oranje, lichtroze en donekrroze, allemaal met mooie shimmers. De lip- en eyeliners zijn in de kleuren roze en lichtoranje (lip liners) en donker groen en blauw (eyeliners). De prijzen daarvan zitten tussen de 13.50 tot 15.00 euro. Leuk detaill: ze zijn bestand tegen oplopende temperaturen.

De lipsticks:

MAC-To-the-Beach-lipstick.jpg image by medagreat6

De  gehele collectie, ook met andere producten zoals nagellak en oogschaduw.

Zijn jullie van plan iets uit de collectie te gaan kopen? Zoja, wat? Ik weet niet, als ik al iets zou gaan kopen wordt het de licht perzik kleurige lipstick, die is mooi zomers!

xxxx

4 reacties
  1. beautyloverr permalink
    juni 12, 2010 4:13 pm

    Leuke spulletjes!

    Ik heb bij onze m.a.c. shop ook al de collectie gezien, en vooral die lipgloss vind ik mooi :D

    x

  2. juni 13, 2010 7:36 am

    Ooeeeh ik vind die sticks echt mooi <3
    x Martine

  3. juni 13, 2010 7:37 pm

    Moooii!! Vooral die roze lipstick is superleuk!

Trackbacks

  1. Marcel Wanders for MAC Cosmetics « Todays Fashion Couture

Reacties zijn gesloten.

