Skip to content

Party Pony in 10 stappen.

juni 12, 2010

Allereerst, jullie zullen het zonder foto’s moeten doen. Die heb ik er afgehaald, sorry.

Vandaag een heel nieuw artikel over kapsels! Ooit van vroeger hab ik nog een’ ‘kap kop’, oftwel, een hoofd met lang haar dat je mooi kan doen. En ik heb een keer in de ELLE een look gezien hoe je een pony van vlechten kan maken, ik heb dat zelf een uitgeprobeerd bij mezelf, maar dat was té ingewikkeld. Dus later probeerde ik het voor de lol op dat kapkop, en het was nog mooi geworden ook, dus ik ga jullie deze look laten zien!

Foto verwijderd

1. Verdeel eerst een beetje styling mousse door je natte haar en föhn het met een borstel droog.

2. Kam daarna een flink deel haar naar voren als een soort pony en doe de rest even in een staart.

3. Begin vanaf één uiteinde met invlechten waarbij je telkens alleen van de bovenkant een klein lokje erbij pakt.

4. Het hoeft allemaal niet heel precies, want de vlecht mag gewoon los hangen.

5. Vlecht door tot aan je oor en zet hem hier vast met een schuifspeldje of een klein elastiekje.

6. Pak het uiteinde van de vlecht bij de rest van je haar en borstel het geheel glad tot in een lage zijstaart. (overigs heb ik dat niet op de foto gedaan).

7. Werk het elastiekje weg door uit je staart een lok te pakken en deze om je elastiek heen te draaien.

8. Het uiteinde van de lok zet je vast met een schuifspeldje die je met de lok door het elastiekje steekt. En weg is ie!

9. Spray over het gehele haar flink wat hairspray, want het zou zonde zijn als de pony er halverwege uitzakt.

10. Eventueel nog glitterspray voor de party? ;]

Foto verwijderd.

Dit was een Hairdo special, ik ga er vaker een maken als jullie het leuk vinden.

Trouwens, zouden jullie deze look zelf eens gaan proberen?

xxxx

2 reacties leave one →
  1. juni 12, 2010 12:28 pm

    Echt mooi!

  2. juni 13, 2010 7:36 pm

    Heel mooi en knap!

Geef een reactie

