Skip to content

Dress of my dreams.

juni 13, 2010

Dit is  het jurkje die ik graag wil! Why o why? Omdat deze jurk vrolijk en zomers is, en hoewel deze jurk vrij opvallend is, kan ik deze jurk ook combineren met een leuk jasje (een zwart leren jasje, omdat wat ‘stoerder’ te maken). Je kan hiermee alle kanten op!

Dit is dus het jurkje, van de H&M voor maar.. 12.95, ik vind dat echt mega goedkoop, zeker voor zoiets leuks!

Hebben jullie ook een must-have die je graag wilt kopen voor de zomer?

xxx

4 reacties leave one →
  1. juni 13, 2010 10:57 am

    Waaaauw, dat jurkje is zó leuk! ;D
    Ik wil graag nog een mooie handdoek (=
    xxx

  2. beautyloverr permalink
    juni 13, 2010 12:07 pm

    Dat jurkje is echt leuk.

    Ik zoek zelf nog een paar schoenen. Waarschijnlijk iets van ballerina’s. xD

    xx

  3. juni 13, 2010 7:40 pm

    Ik heb zoo een leuk jurkje gezien bij de Vero Moda. Ik ging dus met mijn vriendin winkelen. Helaas hadden ze hem niet in mijn maat. Het is ook zo’n soort jurkje, maar dan bloemetjes. Ik ga er nog een artikel over maken. Ik heb mn blog al een paar dagen niet bewerkt, omdat ik moest leren.. en winkelen ;D

    • juni 14, 2010 6:29 pm

      Ik heb het jurkje in je artikel gezien.
      Best een leuk jurkje! :]

      Trouwens, als ze het jurkje niet in je maat hebben, kun je die misschien wel bestellen? :]

      xx

Geef een reactie

