Skip to content

Gratis Essence producten!

juni 13, 2010

Essence is hét mooie goedkope merk voor make-up! Je kent het vast. En er is al super lang  een limitless actie, maar ik wist niet zeker of iedereen deze wel kent. Namelijk; je verzameld stickers en al vanaf 10 stickers mag je gratis een Essence beauty product uitzoeken! Lees meer……

En zo kun je met deze actie al deze bovenstaande nieuwe producten kopen….

Hoe werkt het precies?

1. Je gaat naar www.essence.eu of je gaat naar de drogisterij die essence make-up verkoopt die spaarboekjes heeft. (Spaarboekjes kan je op de website uitprinten…..)

2. Je print dus zo’n boekje uit of je neemt die mee.

3. Voor elk gekochte product plak je 1 hartje, dat is de sticker, (Die zit als het goed is bij de producten) in je boekje. (Het maakt niet uit welk product je koopt en/of hoe duur dat is :].

4. Al vanaf 10 gespaarde ‘hartjes’ kun je op www.essence.eu een gratis make-up product bestellen!

5. En hoe meer hartjes, hoe meer gratis leuke spulletjes!

De actie, voorwaarden en handige tips op een rij:

– Er is niet een bepaalde einddatum van de actie! (yes! ;])

– 1 product/ boekje per persoon.

– En nog wat tips van mij….. Wees wel zuinig met je gespaarde stickers want als je er bijv. 10 hebt, en je geeft ze meteen uit, dan heb je een klein gratis product, leuk, maar bedenk wel dat als je meer gratis spulletjes wil, dat je weer opnieuw moet gaan sparen! En dan nog iets, de grotere gratis spulletjes kosten je meer stickers dus bedenk van tevoren goed waar je voor wilt gaan sparen.

BELANGRIJK: Om de gratis producten te ontvangen, moet je wel van elk essence product te bon bewaren, want die moet je samen met de spaarkaart opsturen! Je mag overigs ook op 1 bon meerdere essence producten hebben staan, zolang je maar kunt aantonen dat je 10 producten (of natuurlijk meer) hebt gekocht.

Wordt het die mooie mascara, die fashionable lipgloss of toch maar die pretty nailpolish?…….Laat het me weten in een Comment! (Reactie).

xxx

4 reacties leave one →
  1. juni 13, 2010 5:12 pm

    Wauw, dat wist ik idd nog niet! Ik ga meteen kijken op m’n essenceproducten ;)
    xxx

  2. juni 13, 2010 6:23 pm

    leuk ik ga ook direct eens kijken =)

  3. juni 13, 2010 7:41 pm

    De mascara ;)
    Die andere heb ik al XD

  4. beautyloverr permalink
    juni 14, 2010 7:12 pm

    Thanks! Ik wist nog niet van de actie af.

    Ik ga denk ik sparen voor een nagellakje ofzo. ;)

    xx

Geef een reactie

