Skip to content

Binnenkort… op TFC.

juni 14, 2010

 

Letter-O-260.jpg O image by johncena1217 

 

Over 2 weken (als het meezit) krijg ik een betere camera. En doordat de camera nu zo slecht is maak ik ook weinig foto’s. Maar ik beloof, en weet zeker, als ik de camera heb, dan ga ik veel beauty tutorials, foto’s, shoplogs en favourites of the month doen! En daar heb ik nu al zin in. Ik heb ook al wat leuke plannen voor met de camera. Wanna know?

– Een beauty review; product nog niet zeker.

– Een stash! Waarschijnlijk over lipgloss en lipsticks.

– Een my favourites of the month artikel

– Een shoplog. (De shoplog waarover ik vertel in het artikel van een poosje terug).

– Een stash over mijn zonnebrillen.

Ik hoop dat jullie dat leuk vinden. Ik kijk er in ieder geval wél naar uit om dit te doen!. En 2 weken, het duurt een klein poosje.. Maar voor je het weet is het zover.

Heb jij zelf ook leuke ideeën voor een artikel? Zet het in de comments! :]

xxx love

 

7 reacties leave one →
  1. juni 14, 2010 5:02 pm

    Superleuk! Kan niet wachten!

    Je vroeg nog hoe ik dat plaatje met die cupcakes in dat balkje deed. Nou kijk..

    Je gaat naar ”Mijn Account” en dan naar ”profiel Bewerken”. Dan klik je op ”Instellingen”. Dan staat er rechts ”Blog Picture/Icon”. Dan upload je een plaatje die je hebben wilt en sla je hem op.

    Succes!

    Xx Hipp. ^_^

    • juni 14, 2010 6:27 pm

      Hihi, wachten wordt beloond. ;]

      Ok, bedankt, ik heb een plaatje geupload. Klopt het dat ik nu een poosje moet wachten voordat het plaatje zichtbaar is?.. Want bij mij staat die er nog steeds niet. En na het opslaan stond er ‘You will see the icon soon’.

      xxxx ^^

  2. juni 14, 2010 6:55 pm

    Leuk ♥

  3. beautyloverr permalink
    juni 14, 2010 7:09 pm

    Cool!
    Ik ben benieuwd naar de shoplog, en de stashes! ;]

    xx

  4. juni 15, 2010 1:44 pm

    Leeeeeeeeuk! (=
    xxx

  5. juni 15, 2010 7:51 pm

    Ooh. Euhm, bij mij had hij gelijk het plaatje..

Geef een reactie

