Skip to content

Het WK verslag.

juni 14, 2010

Ik kon het niet laten er een klein stukje over te schrijven, het WK. Ik heb zelf het WK gekeken bij een vriendin, uiteindelijk met z’n 12en. Was heel gezellig, veel geschreeuwd, veel gelachen, veel foto’s gemaakt, en geklaagd waarom de shirts van de voetballers aan het einde niet uitgingen  haha ;]. Hoewel de hollanders in de eerste helft gewoon tsja, slecht waren, was de 2e helft een stuk beter. Mede dankzij Elia en Affalay (schrijf ik het goed?) die gewoon top waren. Uiteindelijk 2-0 voor Nederland tegen Denemarken. (En de Denen schoten in hun eigen doel haha).

Als het zo door gaat heb ik redelijk vertrouwen in Nederland. Holland Rocks! <3

Dit was mijn korte voetbal verslag. Als ik het schrijven van artikels op deze site nou niet leuk meer ga vinden, zal ik wel voetbalreporter worden. Dus niet.

xx love

4 reacties leave one →
  1. juni 14, 2010 3:55 pm

    Gezellig :)

  2. juni 14, 2010 4:55 pm

    Holland Rocks! Gwn stupid van Denemarken dat ze er 1tje cadeau gaven.. Nja, voor ons is het nii erg XD

  3. beautyloverr permalink
    juni 14, 2010 7:11 pm

    Ik het WK bij mijn Bff gekeken. xD
    Ik hoop dat nederland wint. x]

    xx

  4. juni 17, 2010 4:33 pm

    Wij hebben het in de klas gekeken. xd
    Maar Kuyt was gewoon het geweldigst. :3
    En het is Afellay. ;p

Geef een reactie

