Skip to content

Gosh of Bourjois?

juni 16, 2010

 

Ik heb een belangrijke vraag aan.. jullie!

Ik ga binnenkort winkelen voor een goede foundation en een blusher. Ik heb al verschillende merken gehad, maar 2 nog niet, en ik ben er wel benieuwd naar, namelijk: Gosh of bourjois. Ik heb van Gosh overigs wel al eens andere make-up gehad, maar van beide merken nog nooit iets van foundation of blusher. Dus mijn vraag is; hebben jullie ervaringen met een foundation en blusher van Bourjois of Gosh?

Zoja, kijk even naar onderstaande vragen:

– Is het heel duur voor het product wat je krijgt, of is het het geld waard?

– Is het niet rotzooi? Dus geen neppe huid van foundation of blusher?

– Hoe lang doe je er ongeveer mee?

Als je mij kan helpen zou dat heel fijn zijn! :] En natuurlijk schrijf ik, als ik een product heb gekocht een artikel zoals een Review of Haul etc.

xxx

2 reacties leave one →
  1. juni 17, 2010 4:34 pm

    Ik vind bourjois niet zo goed. :o

  2. juni 17, 2010 6:56 pm

    Ik weet het niet.. Gosh heb ik niet in de buurt bij mijn woonplaats. Bourjous.. Ik gebruik daar niet zo vaak make up van..

Geef een reactie

