Skip to content

Artikelen komende dagen:

juni 18, 2010

Dit weekend komen er geen artikels. Volgende week vanaf woensdag 23 juni t/m 29 juni heb ik belangrijke eind toetsen. Dit weekend ga ik logeren met een paar vriendinnen en bovendien is het belangrijk om goed te leren. Nu een schema voor de volgende week:

Maandag: Wel artikel

Dinsdag: Wel artikel

Woensdag: Geen artikel

Donderdag: Geen artikel

Vrijdag: Geen artikel.

Zaterdag + Zondag: Wel artikelen.

De week daarna:

Maandag en dinsdag: Geen artikelen.

En daarna gewoon wel weer volgens het normale ritme. (elke dag een artikel).

Dus dan weten jullie wat jullie kunnen verwachten. Natuurlijk zal ik wel meer artikelen dan normaal schrijven, omdat ik ook een paar dagen niks schrijf.

Ik hoop dat je jullie het begrijpen. Hebben jullie zelf ook nog eindtoetsen? En zijn er meiden die eindexamens hebben gehad? Zoja, zijn jullie geslaagd? :]

xxx

One Comment leave one →
  1. juni 19, 2010 8:24 pm

    Wij hebben de eindtoetsen nu gelukkig achter de rug :)
    Succes nog ^_^

Geef een reactie

