Skip to content

Elie Saab Couture

juni 21, 2010

Ik schrijf graag over mijn favoriete artiesten, en daarbij hoort ook Rihanna. Laatst was ik aan het bladeren in een oude ELLE, en daar stond toch een mooie foto van Rihanna in, de jurk ging het me om. De smaak is persoonlijk, en mooi is anders, maar vooral apart was dit stuk! Hierboven zie je de foto.

Misschien heeft de jurk wat weg van ganzenveren ?!? Hoe dan ook, lees verder als je het leuk vind.

Rihanna droeg deze jurk bij de Pre-Grammy Gala van de grammy awards. De jurk is van ontwerper Elie Saab. Daar had ik niet vaak van gehoord. Vanboven is de jurk bedekt met franjes, en de witte jurk loopt strak langs Rihanna’s lijf, maar loopt wijd uit in meerdere lagen stof. Ik vermoed dat de stof gemaakt is van zwaar zijde.

Elie Saab ontwerpt o.a. Couture jurken en bruidsjurken, voornamelijk in zachte en frisse kleuren zoals Wit, lichtgeel, koraal, helder blauw en lichtroze. Hieronder andere jurken van Elie Saab:

Deze lichtblauwe jurk is mijn favoriet! Vooral de bovenkant is erg mooi!

Deze foto is uit de Vogue Fashion Show.

Dit is weer een totaal andere jurk, maar zeker niet lelijk. De creme kleurige jurk past perfect bij het donkere model.

Welke jurk is jouw favoriet? Ze het in de comments!

xxx

7 reacties leave one →
  1. juni 21, 2010 5:04 pm

    Elie Saab is briljant!

  2. juni 22, 2010 1:55 pm

    De 2e foto; zooo mooi!
    xxx balloon

  3. juni 22, 2010 2:40 pm

    Ook de lichtblauwe jurk is mijn favoriet!
    Als ik de witte jurk van Rihanna zie, dan denk ik aan het Zwanenmeer xd. Het niet echt mijn smaak. De jurken van de Vogua Fashion Show vindt ik zelg het leukst.

    Xx Hipp.

  4. beautyloverr permalink
    juni 22, 2010 5:34 pm

    Ik vind de 2e jurk ook best mooi!
    Vooral die licht groene kleur is cool ;]

    xxx

  5. juni 23, 2010 10:15 am

    De lichtblauwe jurk is zeker mijn favoriet =]
    Eigenlijk vind ik ze allemaal wel mooi, behalve de jurk die Rihanna aan heeft :/

Geef een reactie

