Skip to content

De stijliconen van Gabriella Cilmi

juni 22, 2010

Er is altijd wel weer een nieuwe hype in hollywood waarin iedereen wil voldoen. En zo heb je ook die ‘spacy’ outfits, waarbij high waisted shorts en latex bikini’s, schoudervullingen voorbij komen. Beyonce en Lady GaGa zijn we gewend in zulke outfits, maar ook Soul zangeresjes?

Eerst werd ze bekend als de soul zangeres, de nieuwe Duffy, met haar song ‘Sweet About Me’, maar dat imago heeft ze ingeruild voor iets heel anders. Het is totaal anders dan haar vorige song Sweet About Me. Had Gabriella zich misschien laten inspireren door Video Phone van Beyonce en Lady GaGa?

En om nog even terug te gaan op Gabriella’s clip, het viel me op dat dat witte pakje, met van boven doorzichtige stof (Waar haar kapsel in een knot zit) wel héél erg lijkt op het pakje dat Lady GaGa in haar clip ‘Telephone’ draagt. (In het stukje waarbij ze in de bediening zit en sandwiches maakt.

Jammer voor de slechte foto’s maar je kunt altijd even de clips vergelijken:

Gabriella Cilmi:

En Lady Gaga:

Wat vinden jullie? Gabriella is copycat of gewoon eigen style?

xxx

7 reacties leave one →
  1. juni 22, 2010 7:07 pm

    Hmm.. Dat is best wel moeilijk om te beoordelen.

    Gabriella heeft wel dezelfde ”Space” look. Maar Gabriella casual wel een eigen stijl. Want GaGa heeft altijd opvallende kleding.

    Ik denk dat het alleen bij dat clipje is, maar verder is Gabriella geen copycat.

    Xx Hipp.

    • juni 23, 2010 7:19 am

      Ja, klopt. ;]
      Ze zijn allebei wel verschillend qua stem en uiterlijk,
      alleen je ziet wel dat iedereen zich laat inspireren door een ander persoon,
      of bijv. in 1 keer een hele nieuwe look aanmeet.
      En dat bedoel ik. :]

      xxxx

  2. juni 22, 2010 7:09 pm

    Tussen Gabriella en casual komt ”heeft” te staan xd

  3. beautyloverr permalink
    juni 23, 2010 7:22 am

    Ik vind dat de outfits van Gabriella een beetje lijken op de outfits die Lady GaGa draagt in haar clip: Paparazzi! xD

    Ik vind Lady GaGa net iets beter.

    xx

  4. juni 23, 2010 1:42 pm

    Dankje voor je comment! Ik volg je ook nog steeds hoor! ik heb volgens mij bij bijna alles ooit een keer gereageerd, haha (=
    xxx

  5. juni 24, 2010 11:06 am

    was me nog niet opgevallen
    maar je kan gelijk hebben ♥

Geef een reactie

