Skip to content

TFC deze week.

juni 23, 2010

Ik heb het deze week en volgende week behoorlijk druk i.v.m. met toetsen en examens, dat is ook de reden dat ik dit weekend geen artikels schrijf, (de zondag misschien wel!! ) en misschien volgende week t/m woensdag niet. Paar dagen terug schreef ik op wat jullie allemaal kunnen verwachten. De shoplog, het beautyreview en de filmpjes zijn al geweest. Een this months favorites en de stashes over mijn lipgloss/lipsticks en zonnebrillen stel ik even uit tot ná mijn examens, want het kost wat werk, en ik wil zowel mijn toetsen als de TFC artikelen niet afraffelen. Ik hoop dat jullie dat begrijpen. Om het goed te maken dat ik dit weekend geen artikelen post zal ik speciaal een review geven over mijn nieuwste aanwinst, mijn Sephora kwastenset! Die heb ik een poosje terug gekocht, en daar zal ik een artikel over maken.

Zo zijn jullie een beetje op de hoogte what’s going on now.

xxxx

Binnenkort op TFC:

 

4 reacties leave one →
  1. beautyloverr permalink
    juni 23, 2010 6:28 pm

    Ik ben benieuwd naar je Sephora kwasten :]
    En ook naar de stashes. xD
    xx

  2. juni 23, 2010 6:49 pm

    K ben benieuwd!

    Xx Hipp.

  3. juni 23, 2010 8:17 pm

    veel succes

  4. juni 24, 2010 7:06 am

    veel succes!
    x

Geef een reactie

