Skip to content

Review: Gosh Lipstick

juni 25, 2010

Een tijdje terug kocht ik een lipstick van Gosh. Maar toen ik die op mijn lippen deed, had ik spijt. De kleur was super donker! Donker, hoeft niet lelijk te zijn, maar met zulke donker opgemaakte lippen ga ik niet over straat. Toch wilde ik de lipstcik wel kunnen gebruiken dus ging ik er wat mee oefenen, en vond ik wel mooi. Daarom dit review.

de lipstick: Pearl & Shine 610

About: De lipstick is een zachte stick die makkelijk aanbrengt, en een redelijk mooie kleur heeft.

Het product: De lippenstift is zacht en bestaat uit een goed dekkende kleur met shimmers.

De kleuren: De kleurbeige, bruin roze achtig. Een moeilijke kleur om uit te leggen. In de lippenstift, zitten kleine shimmers en geeft een mooie glans. Geen mega veel glitters, gewoon een beetje sparkling.

How to use: De lippenstift is vrij donker, dus als je een mooie lichte shimmer wil, is 1 dun opgebracht laagje al voldoende. Wanneer je wel van een donkere kleur houd, kun je de lipstick wat dikker aanbrengen.

Super stay of weg ermee? De lipstick blijft lang zitten, ongeveer 5 uur.

Een échte aanrader? Moeilijke vraag. Aangezien ik de kleur niet zo heel mooi vind, raad ik het je niet echt aan. Maar smaken verschillen, dus misschien is dit wel helemaal jouw kleur.

Kosten? Duur. Gosh lipsticks kosten gauw tussen de 7 en de 12 euro. Ik heb geluk gehad, want ik heb de lipstick voor maar 5 euro gekocht. :]

Eindcijfer: Aangezien ik ook naar kwaliteit kijk, waar dit product wel hoog op scoort, geef ik een7.0.

Een swatch van de lipstick:

Dit was het review, ik hoop dat jullie het leuk vonden. Hebben jullie zelf een goede lipstick aanrader? Laat het me weten in de Comments!:]

xxx love

8 reacties leave one →
  1. juni 25, 2010 7:46 am

    leuk
    jammer voor je dat je’m niet zo leuk vind

  2. juni 25, 2010 10:11 am

    Leuk! Het heeft wel een hele goede kwaliteit, alleen geen leuke kleur. Ik heb een tip hoe je deze lippenstift wél leuk zal vinden:

    Aan de binnenkant van je lippen doe je de donkere lippenstift. Doe het niet te dik. 1 laagje is al goed. Aan de buitenkant doe je een wat lichtere kleur. Pas op! Het moet wel een mooie overloop hebben, dus een niet té lichte kleur.
    Je zult wel een paar x moeten oefenen, vooral met de overloop.

    Dit geeft je een heel mooi 3D effect.

    Hope i helped!

    Xx Hipp.

  3. juni 25, 2010 3:52 pm

    mooie kleur!
    x

  4. juni 26, 2010 6:24 am

    Mooie kleur, die ga ik misschien snel een keer proberen!

  5. beautyloverr permalink
    juni 26, 2010 8:48 am

    De kleur is mij ook iets te donker,
    maar wel leuk review. =]
    xx

  6. juni 26, 2010 6:47 pm

    hmm beethje rare kleur!

  7. juni 27, 2010 1:03 pm

    Ziet er super mooi uit! ;)

Geef een reactie

