Skip to content

Sale! Sale! Sale!

juni 27, 2010

 

Eigenlijk zou er vandaag geen artikel online komen, maar omdat ik nog een klein beetje tijd had, besloot ik toch even een artikel te maken. There’s a lot to write about. Ik heb even voor jullie opgezocht in welke shops allemaal korting is. Op dit moment kun je echt je slag slaan als het om shoppen gaat want bij veel winkels is huge sale.

H&M: Sale. Alle kleding is flink afgeprijsd, ook make-up en sieraden!

Six: Alle sieraden zijn nu mega goedkoop omdat Six van naam gaat veranderen.

Kruidvat: Op verschillende producten korting. (o.a. 1+1 gratis bij Gosh Make-up).

Wehkamp: Online shop, met o.a. kleding, tassen etc. 50% korting.

V&D: Shopruiming. Veel spullen voor goedkope prijzen.

The Body Shop: Korting!

Zara: Op alle kleding super veel korting! :]

Mango: 50% korting!

Dit is nog maar een klein deel van alle kortingsacties, maar als je gaat shoppen kom je vast meer sale tegen!

Ben jij nog van plan iets te kopen?

xlove

7 reacties leave one →
  1. Yasmine permalink
    juni 27, 2010 10:59 am

    Leuk! =]
    Ik ga bij de H&M en de V&D kijken.
    Voor kleding enz.

    xx

  2. juni 27, 2010 2:27 pm

    Isn’t that cute?
    Thank you so much for your comment, you’re so sweet.
    Keep following
    love, johanna

  3. juni 27, 2010 5:52 pm

    Bij de Mango: 50% Korting op ALLES.

    Ik denk dat ik misschien iets bij de H&M ga kopen, als ik ooit ergens kom waar een H&M is xd.

    Xx Hipp.

  4. juni 27, 2010 5:55 pm

    Heey!

    Ik had even een vraagje:

    Jij hebt als achtergrond een plaatje met roze hakken. Als je gaat scrollen, dan gaat het plaatje mee. Hoe doe je dat? Ik wil namelijk hetzelfde, maar dan met een ander plaatje en 1 plaatje, wat jij eerst had. Hopeijk snap je wat ik bedoel.
    Alvast bedankt!

    Xx Hipp.

    • juni 28, 2010 12:09 pm

      Je gaat naar:
      Weergave, dan naar achtergrond, en dan scrol je naar beneden, daar staat: Attachement: Scroll, Fixed.
      En dan kies je Fixed. Dat is het. ;]

      Weet je wel hoe je een plaatje op de achtergrond krijgt? Anders leg ik dat ook uit. :]
      xxx

  5. juni 28, 2010 9:55 am

    leuk
    Ik vraag me af of dit ook in België geldt x]

    • juni 28, 2010 12:07 pm

      Ik denk het wel. :]
      Ik ga vrijdag naar Keulen (duitsland) om te winkelen,
      en ook daar is Sale. Ik denk dat het rond deze tijd overal wel uitverkoop is.
      x

Geef een reactie

