Skip to content

My Top 6 Beautiful Designer Bags

juni 29, 2010

I love handbags! Groot, klein, Zwart, Bruin, Clutch, Shopper, it doesn’t matter! Maar er zijn altijd van die tassen die je beter bij een droom kan houden aangezien, lange wachtlijsten en het probleem dat ze in holland niet te krijgen zijn, en dan heb je het nog niet eens over de prijskaartjes die aan de tassen zijn gelabeld. However, mijn top 5 op een Rij:

1. Alexander Wang Mini Studded Coco Bag.

Deze tas vind ik zo onwijs stoer én gaaf! Heel chique is die niet, maar wel mega mooi! Een vrij simpele zwarte tas met van onderen allemaal Goude Studs. In het zwart, grijs en wit verkrijgbaar. O.a. Gespot bij Mary-Kate Olsen, Ashley Tisdale, Rihanna en Kristin Cavallari (Op de foto). Helaas kost deze tas wel 850 Dollar! (+ Inschrijven op een wachtlijst..)

2. Gucci Boston Bag.

I’m so studded obessed! Alweer een Studded bag. Het is toeval, want zelf heb ik maar 1 tas met studs. Deze Gucci Boston bag is in heel veel verschillende soorten en maten, en allemaal hardstikke tuttig. Alleen dit exemplaar vind ik wél geweldig! De gouden en zilvere studs, het hart en de rood zwarte stof, i love it! Het ziet er misschien nogal punky uit, maar het valt mee. Prijs op aanvraag. Gespot: Rihanna. Zij laat zien dat de tas heel classy kan zijn.

3. Chanel Black Clutch

Ik kreeg pas echt de kriebels in mijn buik voor deze tas toen ik Lauren Conrad ermee zag lopen in The Hills! Vooral de Spring Summer Pre-collection en de Classics collection zijn  mijn favoriete lijnen. De Zwarte, de Fel blauwe en de creme kleurige Tassen van Chanel vind ik het mooist. Wel in het model zoals de foto hierboven.

Deze tas is uit de laatste aflevering van de Hills, die vind ik overigs niet zo heel mooi.

Deze is mooi! <3

4. Hermes Chrystal White

Ze zijn er werkelijk in álle kleuren van de Regenboog, de Birkin Bags! En als ik mocht kiezen had ik ze ook in alle kleuren gekocht. ;] Ik vind ze heel classy en fashionable. Aangezien ze over 1000 dollar kosten snap ik niet helemaal dat Fashion Statement Lady GaGa er met zwarte filtstift chineze tekens erop schreef. Een nieuwe trend?

5. Marc Jacobs inspired by Louis Vuitton Bags

Jullie dachten misschien al, waar blijft LV? Nou op plaats 4. De originele Louis Vuitton tassen vind ik naar mijn mening nogal ouwelijk, mischien zelfs tuttig. Niet voor jonge meiden/vrouwen. (Mijn mening). Maar Marc Jacobs, 1 van mijn grote favorieten had ook tassen ooit ontworpen voor Louis Vuitton, en die blaasde een compleet nieuw leven in! Felle kleuren zoals Kanarie Geel, Fel Groen,  Blauw, Bloedrood, Knalroze en Parkiet oranje in een mix met de bruin-donker perzik kleurige LV Tassen. It always works!

De groene variant gedragen door model Agyness Deyn

En de gele variant!..

6. Miu Miu Arlechino Design

Helaas geen betere foto kunnen vinden. De exemplaren op internet zijn een stuk saaier dan deze variant. Ik vind het zomerse frisse kleuren en natuurlijk heel fashionable. :]

Victoria Beckham met haar Miu Miu bag.

En dit was mijn top 6. Ik heb zóveel mooie bekende  en onbekende tassen gezien en het liefst zou ik over elke handtas iets willen vertellen. Maar don’t worry, ik blijf niet eeuwig zweren bij deze tassen, dus er komt over een poosje weer een nieuwe top 5 met juweeltjes voor aan je arm.

Wat was jou favoriete tas na het lezen van dit artikel? Zet het in de comments!

xxx

8 reacties leave one →
  1. juni 29, 2010 2:43 pm

    Leuk artikel!
    Mijn favoriet was toch wel de Mini Studded Coco Bag!
    Súpermooi is die. Trouwens, ze zijn allemaal zo leuk (=
    xxx

  2. juni 29, 2010 3:00 pm

    Alleen de Chanel 2.55 (de clutch) vind ik nog mooi.
    En die tas van Lady Gaga had ik inde Veronica gezien,
    En volgens mij heeft ze dat erop laten maken.

  3. juni 29, 2010 3:43 pm

    wooow leuke tassen !! ik kan niet kiezen welke ik het leuskt vind
    x.

  4. juni 29, 2010 5:22 pm

    de eerste vind ik fantastisch, maar die van chanel is ook prachtig!
    x

  5. juni 29, 2010 5:26 pm

    Super leuk artikel!!
    Ik vind vooral 3, 4 en 5 erg mooi!

  6. juni 29, 2010 7:57 pm

    Leuk artikel! Ik vind ze allemaal wel leuk! Ik denk dat de Alexander Wang Mini Studded Coco Bag ook mijn favo is, of de fel gekleurde Louis Vuitton.

    Mijn moeder heeft een Hérmes in het bruin. Hij is wel hartsikke nep hoor xd. Ze heeft hem in Indonesië gekocht voor.. ongeveer 45.-. Hm.. Zit wel verschil in de prijs xd.

    Superleuk artikel!

    Xx Hipp.

  7. juli 13, 2010 7:23 pm

    Mini Studded Coco Bag is zooooo overcool! i♥it!
    Maar de Chanel 2.55 vin ik ook echt prachtig! Ik heb onlangs een varinat er van gezien die geïnspireerd was op de verpaking van een afhaalchinees!
    Wel origineel van Gaga al heb ik het niet zo voor haar.

Trackbacks

  1. Louis Vuitton / Famous Celebs « Todays Fashion Couture

Geef een reactie

