Skip to content

Feeling Ruffled With Ruches

juni 30, 2010

Lief, Cute & Trendy. Dat is dé trend van Summer 2010. In pastelkleuren en zachte tinten. Ruches op shirts, tassen, schoenen en jurkjes, het kan allemaal! Ik heb een leuek foto collage gemaakt voor jullie, en mijn eigen favorieten!

En op de Catwalk bij Marc Jacobs’s spring/summer collectie waren er genoeg pastel en ruches te spotten. Het leukste detail is de licht roze bh, die lady gaga ook droeg.

Het mooie van deze outfits hierboven vind ik, ondanks dat het veel ruches zijn, stoor ik me er niet aan. De kleuren vind ik goed bij elkaar passen, en de schoenen zijn gewoon plat zonder hak, handig, want als ze bij de modellen ook nog hakken met ruches hadden aangedaan, was het over the top.

Deze schoen kun je kopen bij New Look, maar ik heb de schoen ook al wel eens bij andere shops gezien.

Best buy’s van de H&M:

Een van mijn favoriete Marc Jacob Tops.

Mijn eigen shirts: Ik heb een grijs shirtje met een hals die helemaal ruffled is. Met een zachte gladde stof. De rest van het shirtje is gewoon. Die draag ik heel graag. Ook heb ik shirts met shoudervullingen met een ruffled effect. (Die kun je o.a. kopen bij Vero Moda, H&M en Only.

Hebben jullie al een item in je kledingkast hangen?

x lots of love

5 reacties leave one →
  1. juni 30, 2010 11:48 am

    dat kleedje van de mango is cute!
    x

  2. juni 30, 2010 1:19 pm

    De kleding van de H&M is heel erg leuk!

    Zelf heb ik nog geen item in mn kast hangen.

    Xx Hipp.

  3. juli 1, 2010 7:52 am

    Leuke dingen van de H&M en die high heels vind ik echt geweldig:-)

  4. juli 4, 2010 12:05 pm

    Echt heel erg leuk! Love ruches <3
    xxx Balloon

  5. november 5, 2010 9:18 pm

    Ik heb 2 dagen geleden net een topje met ruffles besteld. Ze zijn zooo ongelofelijk leuk die ruffles. In een mooie kleur met een vestje en een ketting en je ziet er superleuk uit.

Geef een reactie

