Skip to content

Leather Love

juli 1, 2010

Hoewel wij met dit warme weer eerder een mooi topje en een hippe short aantrekken, moeten we er niet aan denken om compleet in zwart leer te gaan. Dat het eerst ordi was en nu een trend, yes we know, maar met mooi weer? Victoria Beckham, Rihanna, Lady GaGa, Ke$ha en Mary Kate Olsen lijken er geen problemen mee te hebben.

Opvallend aan Rihanna is, is dat ze er dan wél een topje op de leren broek doet. Typisch.

Leren rok, bh en tas, wat wil je nog meer? Wel leuk is die YSL bag die Lady GaGa speciaal liet maken met zilveren studs erop. ;]

Lady GaGa en Victoria Beckham zijn toch wel de Leather Queens.  Zelfs haar zwarte Birkin bag en zwarte pumps matchen. Maar nog steeds ben ik niet zo’n fan deze Trashy look.

Qua persoon heb ik Ke$ha nooit interressant gevonden. Vooral erg wannabe en ordinair, dat wel. Haar muziek is oke, ik heb de cd: Animal, die pefect voor een party is, maar meer niet. deze look vind ik dan ook niet cool. Ik moet toegeven dat ze niet veel verschilt van de looks van Vic. en Rihanna, maar toch blijf ik haar Wannabe vinden.

Sorry Mary Kate Olsen, maar dit is gewoon een No-Go. Met zulke dunne beentjes staat zo’n legging niet. Alsik haar was, had ik juist voor een leuk wijder model broek gekozen. (Niet in het leer hoor, haha ;]). Mary Kate is sowieso niet echt de aangewezen persoon voor deze trend, dat stokje kan ze beter overgeven aan Rihanna of Lady GaGa, die deze mode iets beter hebben begrepen. Zie ook haar Alexander Wang Studded Mini Coco Bag uit mijn artikel!

Cheryl Cole lijkt ook al wel redelijk mee te draaien in The Fashion World. Hoewel ze beter voor een ander model had kunnen kiezen (Kijk naar de sluiting van de broek boven), Vind ik het geheel leuk geslaagd. In ieder geval niet zo donker en saai als Victoria of Ke$ha.

Wie is volgens jou Queen of Leather Fashion? Zet het in de Comments!

xxx

4 reacties leave one →
  1. juli 1, 2010 3:32 pm

    leuk
    Ik zou zelf wel nooit een leren broek aan trekken x)

  2. juli 2, 2010 6:47 am

    bij victoria beckham staat het het leukst!
    x

  3. juli 3, 2010 8:59 am

    Ik vind dat het het best past bij Cherryl Cole, want die doet het iet te donker. Ze had idd wel een ander model moeten kiezen.

    Xx Hipp.

  4. juli 3, 2010 6:11 pm

    ik vind het best lelijk… ;p maar bij Cheryl staat het wel hip. Ik zou het nooit verder laten komen dan een paar laarzen gheghe.

Geef een reactie

