Skip to content

Gevolgen voor fout gedrag.

juli 2, 2010

Er is een persoon die nogal nare reacties post op mijn site. Waarschijnlijk om jaloezie of gewoon om te irriteren. Ik heb een flauw vermoeden, maar dat zegt niks. Natuurlijk geef ik dat aan als Spam. Als je iets niet leuk vind, zet je dat in een respectvolle manier in een reactie, of anders plaats je géén reactie. Mensen die op een nare manier reacties plaatsen geef ik aan bij WordPress. Zij zullen achter je IP adres gaan, en je rapporteren. Jammer dat het op deze manier moet, al hoewel er gelukkig ook wél leuke bezoekers zijn. Als je je fout gedraagt, moet je de gevolgen accepteren die komen.

6 reacties leave one →
  1. juli 3, 2010 9:01 am

    Wie was het dan?

  2. juli 3, 2010 10:01 am

    Ik hoop dat ik die persoon niet ben want het zou nooit mijn bedoeling zijn geweest maar je reactie zou wel correct zijn ♥

    • juli 3, 2010 3:02 pm

      Hey!
      Ik geloof ook wel dat jij het niet bent.
      De persoon die dit heeft gedaan vind ik gewoon
      heel respectloos. De artikels schrijf ik vrijwillig en met plezier,
      en als mensen dan op een idiote manier reageren, schrik je wel.

      xx

  3. juli 4, 2010 12:10 pm

    Wie was dat dan?
    Echt heel erg stom, ik vind dat zó laf, als iemand van die stomme reacties overal maar plaatst!
    Want meestal zijn dat van die anoniemmensen; echt laf!
    Eigenlijk moet je die reacties niet verwijderen, maar juist bewaren, als je ooit een keer bewijs nodig hebt ;)
    Hopelijk houdt diegene er snel mee op!
    xxx

    • juli 5, 2010 11:37 am

      Klopt! Bedankt dat jullie er begrip voor hebben. :]
      Ik heb de reacties niet verwijderd,
      alleen niet op de site gepubliceerd, omdat ze te erg waren.
      Wordpress gaat nu proberen de persoon te achterhalen met het IP nummer van de computer.

      xxxx

Geef een reactie

