Skip to content

Trend: Wijde pijpen broeken.

juli 5, 2010

Een paar jaren geleden moesten álle broeken wijde pijpen hebben! Het kon niet wijd genoeg. ;] En nu zijn het juist weer strakke broeken, zoals skinny jeans, jegging en legging, die de show stelen. Sommige personen wel, maar velen van ons gaan nu niet in één keer weer wijde pijpen aan trekken, maar na het lezen van dit artikel heb ik misschien gezorgd voor wat nieuwsgierigheid naar deze trend. Want als het aan de modebladen ligt, worden eind dit jaar en volgend jaar deze broeken hot!

Als de celebs er mee lopen (alleen de stylequeens dan), zal het vast wel hip worden/zijn.

[clothes2.jpg]

Deze broek heeft een vrij rechte pijp, die van onderen wijd uitloopt. Ik vind deze broek die Rihanna draagt heel erg leuk. De hoge taille is juist niet tuttig in combinatie met het mooie topje en het jasje van Chanel (collectie spring 2010).

Ook leuk, Katie Holmes maakt van haar wijde pijpen (‘Bell Botoms’) een soort van waisted trouser. (Niet de ‘High Waisted’ variant). Ik vind de wijde pijpen broek er meteen weer heel anders uitzien. En als je dus een wijde pijpen broek in bezit hebt, kun je er dus verschillende modellen van maken, en dus ook verschillende looks! Rol gewoon de broek van onderen op.! Wel belangrijk is, is dat je deze variant met hoge hakken combineerd. Want het laarzen, ballerina’s of teenslippers denken we al gauw weer aan een ‘zondag’ outfit of een ‘camping’ look. ;]

Heel wijd zijn de pijpen van de broek van beyoncé niet, maar ook niet mega strak. Het is vooral een erg ‘zakelijk’ en nette outfit, wat ook heel stylish kan zijn. (Zakelijk, Stylish? Ja! Zolang je het maar combineerd met mooie high heels, een trendy handtas en top). Beyoncé geeft hier niet een heel goed voorbeeld helaas, het witte topje staat nogal flets bij de broek en steekt lelijk af bij de schoenen. Zonde, want de broek is niks mis mee.

Hoewel Lauren Conrad op de achtergrond een strakke legging en een groene top draagt, Gaat Audrina liever uit in een  fijne wijde pijpen broek. Helaas, Audrina slaat de plank mis met het gilletje erop, maar voor de rest is de broek best leuk.

Als mensen een simpele wijde pijpen broek tijdens een concert al goed keuren, dan zou het ook gewoon op straat mogen. Taylor hoeft tijdens haar concerten geen jurkjes, spicy outfits  a la Lady GaGa, of een playsuit als Rihanna. Als je voice maar mooi is @ stage. En normaal zou ik denken, op het podium hoort een exclusieve outfit, maar ach, het staat best Cute.

Shopping:

Mooie linnen broek met zacht oud roze shirt, H&M.

High School outfit , H&M.

En, durven jullie het aan? Of droegen jullie al wijde pijpen? Op dit moment trek ik liever nog even een skinny jeans, legging, jegging of tregging aan, maar wie weet,..

xxlove

7 reacties leave one →
  1. juli 5, 2010 3:53 pm

    De laatste 3 vind ik heel erg mooi!
    Mijn (o zo geweldige, uhum)mentor heeft altijd van die héle wijde pijpen, zoiets als dit;

    Maar dan nog wat wijder, haha. Dat vind ik dan weer niet zo mooi ;)
    xxx

    • juli 5, 2010 8:14 pm

      Haha, ik moest echt lachen toen ik je reactie zag! :)
      Sommige leraren hebben gewoon geen style. Die broek in die link viel ook bij mij niet zo in de smaak. ;]
      xxx

  2. juli 5, 2010 7:40 pm

    De broek die Katie Holmes draagt vind ik leuk =]

  3. juli 6, 2010 7:25 am

    vroeger droeg ik altijd zo’n broeken, maar tegenwoordig echt nooit meer! het kan best wel mooi zijn, maar skinny is meestal toch net iets mooier
    x

  4. juli 6, 2010 7:50 am

    Helaas vind ik wijde pijpen (persoonlijk) meestal afschuwelijk =( [leukepost]

  5. juli 6, 2010 9:06 am

    Die van Katie Holmes is het leukst, vind ik.
    Die van Taylor Swift gaat wel, te hippie voor mij. xd

  6. juli 13, 2010 7:05 pm

    Ik vind de boyfriend jeans leuk.
    Maar die outfit van Taylor is in 1 woord verschrikelijk!

Geef een reactie

