Skip to content

Flower Power!

juli 6, 2010

 

Als de ontwerpers dit graag designen, moeten we er meer van weten..

Eerst waren horizontale streepjes helemaal hot, nu iets heel anders, wat eigenlijk wel tijdloos is, deze trend is namelijk altijd wel oke; Bloemen! De printjes zie je in verschillende soorten en op shirts, tank tops, blouses en zelfs op leggings! Misschien is het je nooit zo opgevallen omdat je denkt, bloemen die zie ik heel vaak. Maar ook deze zomer zijn bloemen weer Hip!

De zomerse bloemen blouse van Vanessa combineerd zij met zacht roze pumps.                                                                              Ik vind het echt een geslaagde outfit.

‘Wat de rest kan, kan ik ook!’, moet Lady GaGa gedacht hebben. Sorry, maar hiervoor is geen excuses mogelijk, dit is gewoon een mode flater.

Wie goed kijkt, ziet dat Stephanie Pratt een zomer dress met een klein                                                                        bloemenpatroontje erop draagt! Ik vind deze mini dress best mooi met de rode clutch.

Wanneer zien we Taylor Swift eigenlijk niet een bloemenjurk? Hoewel ik sommige outfits van de zangeres nogal ouwelijk vind, is deze jurk juist een eye-catcher!

Aangezien ik een héél groot fan van Rihanna ben, vind ik haar meestal sowieso al geweldig. En zo ook in deze outfit. Rihanna’s bruin getinte huid past perfect bij het jurkje. De kleuren zijn mooi. Ook de rood gelakte nagels, de mooie ketting, en de zwarte high heels. I love this style.

Hoe combineer je een flower dress met de juiste accessoires? Kijk mee naar het Moodboard van Lauren Conrad!

Zolang je handtas en je schoenen mooi bij de jurk passen, is de outfit eigenlijk al compleet!

Personal tip: Zelf heb ik van Only een paar geweldige lange tops gekocht met bloemen print, werkelijk in allerlei kleuren. Super leuk!

xxlove!

6 reacties leave one →
  1. juli 6, 2010 6:10 pm

    Ik vind de jurkjes van Stephanie Pratt, Rihanna en Lauren Conrad heel erg leuk!

    Meestal is Lady GaGa best wel Fabulous op dr eigen manier, maar dit x is t echt een superblunder.

    Xx Hipp.

    PS: Wanneer zet je eigenlijk de mn column op je sit? Gwn ff een vraagje =].

    • juli 6, 2010 6:50 pm

      Hey!

      Ik moest mijn mailtjes van de site even allemaal doornemen,
      en ik had het nogal druk. Sorry! Maar ik zal de column morgen posten. Het spijt me dat ik het niet eerder kon doen!

      xxxx

      • juli 6, 2010 7:20 pm

        Haha, geeft niet hoor, ik deed er ook best wel lang over om mn column in te leveren xd.

        Xx Hipp.

  2. juli 7, 2010 10:04 am

    ik hou van bloemenjurkjes♥

  3. juli 7, 2010 11:15 am

    superleuke trend!
    x

  4. juli 8, 2010 9:25 am

    taylor, lauren en stephanie. :3

    die van lady gaga is echt te lelijk vind ik.

Geef een reactie

