Skip to content

Hair Tutorial: Fishtail Braids

juli 8, 2010

Meer over deze foto onderaan artikel….

Aangezien ik laatste paar dagen weer helemaal into de fashion ben, ga ik vandaag weer wat Beauty Stuff schrijven.  Vandaag heb ik gekozen voor een artikel voor de categorie ‘Hair Tutorials & Stuff’. Een trend op het gebied van kapsels is de ‘Visgraad vlecht’. Hoewel het al heel lang bestaat, is het nu pas echt in’. Pefecte look voor een party of een werk/school dag. Ik kon geen goede nederlandse tutorials vinden, dus heb ik twee handige engels talige filmpjes gevonden met tips en uitleg en met ondertiteling. Dat is wel handig.

How to begin a Fishtail Braid, dit filmpje bevat wat handige informatie en uitleg als je voor het eerst een visgraad vlecht maakt:

How to do a French Braid, dit filmpje bevat wat meer informatie en uitleg:

Celebs met Fish Tail braid hair & Personal Tips;

– Het mooiste en het hipste is, de vlecht wat nonchalant en losjes dragen.

– De vlecht afwerken met een klein fel kleurig elastiekje

– Veel hairspray gebruiken voor het vast houden van de look.

– Kleine oorbellen erbij dragen. grote ooringen is wel mooi, alleen als het blijft haken in je vlecht, is het wat minder leuk..

– Draag de vlecht over je schouder, strak naar achteren is nogal tuttig.

– Vlecht vab onderen sommige plukken wijder, dan alleen maar strak. de allerlaatste plukken onderaan wél strak vlechten. (Check Fergie hieronder als voorbeeld).

Je kunt natuurlijk ook je laatste lok als haarelastiek gebruiken. Zet vast met klein speldje en spray extra haarlak.

Zangeres Fergie weet wat mode is. Ze draagt de vlecht losjes.

Op deze foto laat Fergie het resultaat zien van een visgraat vlecht die strak is gevlochten. Ook leuk.

Audrina Patridge combineerd de lastige vlecht met een simpele outfit.

Streetstyle in Stockholm, ook into the Fishtail Braid.

Wat vinden jullie van deze look? Let me know in the Comments!

xxx

3 reacties leave one →
  1. juli 9, 2010 8:31 am

    Ik probeer ze telkens opnieuw maar ze lukken nog niet x]

  2. juli 9, 2010 5:50 pm

    Heel leuk artikel!

    Ik vind het het leukst als het losjes zit. ik vind het heel leuk staan bij Audrina Patridge.

    Xx Hipp.

  3. juli 12, 2010 8:28 am

    Jaaaaa die zijn zó leuk! Ik probeer het best vaak, maar ze lukken nog niet geweldig, haha. (=
    xxx Balloon

Geef een reactie

