Skip to content

Short Summer Break Days

juli 9, 2010

Lieve bezoekers & volgers van Todays fashion Couture,

Het is ontzettend warm en bovendien veel te zonde van het mooie weer om achter de pc te zitten. Dat geld in ieder geval voor mij, maar ook voor jullie, aangezien ik op hele warme hittegolf-dagen veel minder bezoekers heb, dan een gewone zonnige dag, regenachtige dag etc.

Ik ga wel elke dag proberen een leuk artikel online te zetten, maar op mijn vrije dagen, of  de ‘te warm weer om zwetend achter de pc te zitten’ weer, geen artikelen online zetten.  (Al doe ik dat meestal toch wel, want deze site werkt heel verslavend voor mij). Dus dan weten jullie even de reden als je mijn site bezoekt en ziet dat er geen artikel online staat voor die dag.

Geniet van het mooie weer!

P.S: Voor iedereen die geen genoeg kan krijgen van Todays Fashion Couture, gebruik de zoekfunctie bovenaan de pagina om veel leuke artikelen te lezen over jouw favoriete onderwerp. Of kijk bij ‘categorieën’, en lees álle artikelen die gaan over dat onderwerp!

2 reacties leave one →
  1. juli 9, 2010 5:59 pm

    The same for me =]

    Xx Hipp.

  2. juli 12, 2010 8:26 am

    Ik begrijp ‘t, dat is ook de reden waarom ik vaak ’s avonds nog post ;)
    Jaa idd! Geld ook voor mij, ik heb ook al een paar dagen geen reacties meer geplaatst bij jou, maar dat komt ook eigenlijk doordat ik niet veel meer achter de pc zit!
    Jaa met mij is alles goed! Ik heb al een paar dagen vakantie dus daar ben ik nu flink van aan ’t genieten (=
    En hoe is’t met jou?
    xxx Balloon

Geef een reactie

