Skip to content

5 Looks for a summer you’ll never forget

juli 14, 2010

Hey lieve bezoeksters, vandaag weer een artikel. Ik heb een paar dagen niets gepost. Wat nog regelmatig voor gaat komen deze zomer. (reden: Lees artikel: ‘short summer break days’). Vandaag heb ik weer een paar geweldige moodboards voor jullie. Echte zomerse stijlen, dus kijk mee!

Midnight Summer Style

Een  mooie outfit voor een avondje uit in de zomer. als het frisser wordt trek je over je top een cobert en nog steeds blijft het geheel fashionable.

Let’s Go Neatly

Zakelijk, zovemers, eigenlijk alles. De bloes is wel heel erg netjes, maar die kun je heel makkelijk vervangen voor een zwarte top. Verder álle items bij de hand: Blackberry, sunglasses en een stylish shopper.

Let Me Get That Summer Feeling!

Deze outfit van Beyoncé is echt super vrolijk, fashionable én mooi! Ik vind de kleur van de top heel zomers, en de gladiator shoes wel schattig. De zonnebril is gewoon handig in combinatie met het colbert en de tas.

Fairy Fantastic

Wauw, deze look is mine! Vanessa heeft wel style! Die Diane Von Furstenberg ketting vind ik ook mooi die ze draagt. Maar de flower skirt, die trekt natuurlijk de aandacht..

Say Beautiful!

Aangezien Kim Kardishian hier een ijsje eet, bewijst dat wel dat deze look niet voor middle autumn is. Ik vind het een mooie look. Classy pumps, mooi jurkje, sieraden.. Eigenlijk klopt alles aan deze style.

Ik hoop dat je nu genoeg inspiratie hebt om deze zomer Fashionable door te komen!

Welke look is jouw favoriet?

xx love

6 reacties leave one →
  1. juli 14, 2010 11:20 am

    Leeeeuuuk!
    Ik vind fairy fantastic het mooiste! (=
    xxx

  2. juli 14, 2010 5:37 pm

    Mijn favo looks zijn die van Lauren Conrad en die van Vanessa Hudgens, maar ik vindt ze allemaal eigenlijk heel erg leuk!

    Xx Hipp.

    PS: Spelfoutje, het is Kim Kardashian i.p.v Kardishian =]

  3. juli 16, 2010 1:41 pm

    Ik vind de Let’s Go Neatly erg leuk.

  4. juli 16, 2010 2:39 pm

    nummer 1,2 en 5 zijn geweldig. <3

  5. juli 17, 2010 10:17 am

    de 2de is echt leuk!
    x

  6. juli 18, 2010 12:27 pm

    1 is echt super!
    Die van Vannesa is ook wel leuk.
    Ze zijn alle 5 wel leuk ;)
    Maar de LC look vind ik het leukst

Geef een reactie

