Skip to content

15 Most Original Hairbows

juli 17, 2010

Lady GaGa knows what fashion means. En haar hoofddeksels zijn een onderdeel van haar geworden. Daarom vandaag een artikel met GaGa’s meest rare hoofddeksels. Enjoy!

1. Into The Space

Tijdens een interview bij de amerikaanse talkshow Elles Degeneres had Gaga een heel interressant item op haar hoofd. Moest haar hoofd een ‘planeet’ voorstellen en de metalen ringen erom heen de ruimte? Ik denk het, want iets anders kan ik er niet van maken.

2. Lady Hood

Een strohoed gemaakt van haar. Hoe creatief! Een nadeel lijkt mij, dat je iemand wel de ogen mee kunt uitprikken.

3. This is My Hair Bow!

Dit is hoe we Gaga het beste kennen. Lang blond haar, leren pakje, parelketting, sunglasses en een Strik gemaakt van haar. Gaga heeft de strik overigs ook in het paars.

4. To be creative

Toen Gaga voor en goed doel een schilderij mocht maken had ze voor de grap een knoop van haar gemaakt op haar hoofd gezet. Dat Gaga een liefde voor haarbanden van echt haar heeft is wel duidelijk.

5. The little bunny in me

Die konijnenoortjes van kant. Leuk maar ik heb wel eens een betere hairbow gezien.

6. Kermit Kikker Love

Haha, dit is echt geniaal. :] Alleen wel maf. Al die groene kikkers. Maar ik kan me voorstellen waarom ze dit doet. Haar vrij blote outfits schrikken kleine kinderen af, dus dan is deze outfit perfect voor the babies. ;]

7. Stylish with a cup of thee

Wanneer Gaga stylish met haar kopje thee verschijnd hoort er ook een bijpassende hoed bij! Heel origineel is dit exemplaar niet, maar wel beter dan sommige andere shocking items.

8. Where am I?

Hoewel wij het misschien benauwd krijgen bij het idee compleet te worden ingepakt met kant en een zweterige poedelpruik, was dit waarschijnlijk de leukste outfit van Gaga. Danzij de fluoricerende paarse lippen zien we Gaga iets beter.

9. Rubbish & Pretty

Uit de clip telephone was dit, misschien wel het meest opvallende item?!? I.p.v. krulspelden, colablikjes! Ik ga dat never nooit doen, maar ja, origineel dat is het! (Of het resultaat mooi krullend haar is, dat weet ik niet).

10. Ring Ring does the Telephone

Ook uit de clip ‘Telephone’. Een ouderwetse telefoon op je hoofd. :] Klinkt raar. Toch staat het best leuk.

11. Cooking with my telephone

Een koksmuts, een knalgele telefoon inclusief bedrading (Natuurlijk wéér van echt haar gemaakt, behalve de muts). Hoewel Gaga altijd vernieuwd blijven sommige dingen The Same.

12. Like a Bird

Gaga gekleed in Gucci met een hoofddeksel die lijkt op een dead bird. However, deze outfit is mislukt.

13. White Monster

Ugh! Omg, wat afschuwelijk! De outfit is echt mooi met de accessoires en voor Gaga’s doen heel rustig en niet uitbundig, maar dan zo’n rare krans om haar hoofd, daarmee is de hele outfit verpest. Jammer, want de kleding was hoe dan ook leuk.

14. High & Hot

De clip van ‘Paparazzi’ was Gaga’s eerste echte lange videoclip. En hierin zagen we aan het einde van de video een hoge hoed (ja, wéér gemaakt van haar) voorbij komen. Grappig, ik vond deze wél mooi, ondanks dat de hoed opzichtig is.

15. Merry Christmas!

Hoewel dit Gaga’s kerst outfit was, vond ik het nogal zomers. Want met 3 graden onder 0 denk ik eerder aan een mooi vestje, een leuke jeans en heels. Niet aan een latex pakje. De hoed was wel perfect.

Dit waren Lady GaGa’s 15 meest opvallende hoeden. Wat is jouw favoriet? Genoeg keuze! :] Zet het in een Comment (reactie).

xx love

8 reacties leave one →
  1. juli 17, 2010 3:10 pm

    Hmm.. Mijn favo’s zijn die met het lange haar en strik & de colablikjes..

    De kraag van ”White Monster” is idd echt afschuwelijk! Hoe kun je dát nou dragen? Ik snap dat je wilt opvallen, maar die het dan wél goed.

    Lady GaGa is en blijft het orgineelst van alle sterren. Ik vind het zowiezo knap dat je dit allemaal kan verzinnen.

    Xx Hipp.

  2. juli 17, 2010 3:21 pm

    Aaaaaaaaaaaah die met die paarse lippen en dat netje vind ik echt geweldig :P
    Zó lelijk dat het mooi is :P
    Zelf zou ik het alleen nooit aantrekken :P

    Leuk idee!!

    Xx Juul

  3. juli 18, 2010 8:26 am

    haha, wat een leuk artikel! ik ben zelf echt dol op die strik, die is nog -bijna- draagbaar!
    x

  4. juli 18, 2010 12:22 pm

    Ben niet zo’n fan van haar (en ook niet van haar haar ;) )
    Maar ik vind 10 wel leuk.
    En 4 is origineel :D

  5. xDaniiee permalink
    juli 21, 2010 8:33 am

    De strik!

  6. juli 21, 2010 2:39 pm

    weeeetje,

    al draagt gaga een jurk van tante trien,
    ze blijft een #1 fashion queen.

    ;3

  7. juli 22, 2010 5:27 am

    Ik hou van Lady Gaga en haar stijl. Ze is echt geweldig!!

  8. juli 28, 2010 7:06 am

    ik hou zo van Lady gaga!
    echt heel erg XD

Geef een reactie

