Skip to content

Summer Break

juli 18, 2010

Hey allemaal! :]

Eigenlijk wil ik in dit artikel hetzelfde vertellen als in een vorig artikel (Short Summer Break Days). Ik ga weer even een paar dagen lang géén artikelen schrijven omdat ik gewoon lekker wil genieten van de zomer zonder aan mijn site te hoeven denken. Een break dus. Hoewel ik graag heel veel tijd en plezier in TFC stop wil ik even niet elke dag te denken ‘Oja, er moet nog een artikel online komen..’. Maar don’t worry ik zal heus wel weer eens wat posten maar voor nu zet ik het even stop.

Er valt genoeg te lezen op TFC. Kijk bij categorieën of gebruik de zoekfunctie bovenaan de pagina om een artikel te lezen over jouw favoriete onderwerp.

xxx

Important: Wanneer ik weer artikelen ga schrijven, komt er een hele leuke verrassing. Ik wil namelijk een paar dingen gaan veranderen aan de lay-out van de site. Misschien word het wel een complete make-over.. I’m Not Sure. ;]

2 reacties leave one →
  1. juli 21, 2010 9:42 am

    okey, nou vel plezier tijdens je vakantie ;)

  2. juli 28, 2010 7:07 am

    ik hou van make overs!

Geef een reactie

