Skip to content

LE Designer Bottle By Manolo Blahnik

augustus 3, 2010

 

colafles1

Na Karl Lagerfeld, Moschino en Sonia Rykiel waagt ook schoenenkoning Manolo Blahnik zich aan het ontwerpen van een exclusief cola-flesje. Naar aanleiding van de 25ste verjaardag van Coca Cola en  de Celebrate Life-campagne wordt het flesje in een hip kleedje gestoken.

Manolo Blahnik, who don’t know this names? Deze toffe ontwerper geeft nu iedereen de kans om één van zijn designstukken te krijgen! Wellicht geen highheels, jurk of een handbag.. Maar wel een Coca Cola Light Flesje met Design!…

Deze limited edition bottle krijg je cadeau bij Vero Moda vanaf 7 augustus 2010 bij aankoop van een item uit de ‘Celebrate Life-collectie’. (Maximaal 1 bottle per klant en zolang de voorraad strekt). Manolo Blahnik heeft deze Exclusieve bottle ontworpen ter ere van de 25e verjaardag van Coca Cola Light.

Een hip design met rode high heels én een print van manolo’s handtekening!

Ik ga in ieder geval op 7 augustus zo vroeg mogelijk een bottle halen. Want het is een Limited Edition!…

Ga jij er ook een halen?

x

6 reacties leave one →
  1. Alesha permalink
    augustus 3, 2010 4:37 pm

    Ik wíl echt zo’n bottle hebben !
    Ik wist nog niet van die actie. Thanks.
    Ik denk dat ik wel ga kijken bij de Vero Moda.

  2. augustus 3, 2010 5:15 pm

    Super leuk. Ga ik zeker halen als ik tijd heb.

  3. augustus 3, 2010 5:54 pm

    Heel leuk!

  4. augustus 3, 2010 7:01 pm

    Ik ga er zéker 1 halen! ze zin zoooo hiiipp!!

  5. augustus 14, 2010 5:14 pm

    awesome !

Trackbacks

  1. LE Designer Bottle By Manolo Blahnik is binnen! « Todays Fashion Couture

Geef een reactie

