Skip to content

Rihanna & Lady GaGa Fotoshoot For ELLE Magazine

augustus 3, 2010

Na een poos zoeken op internet voor real fashion material stuff kwam ik filmpjes tegen die ik met jullie wilde delen. Het eerste filmpje is van mijn Favoriete zangeres Rihanna voor een fotoshoot voor ELLE Magazine (Juli 2010) . Het filmpje is kort, zonder interviews or something, maar zéker niet saai. Wie goed kijkt ziet echt super mooie outfits en fashion voor bij komen. Let bijv. op de High Heels van nep-haar, de tijgerprint hairbow, de prachtige Glam Dress etc.

Song: Rockstar 101

Het filmpje van Rihanna is recent, de tweede niet, maar die vond ik gewoon leuk om ook aan jullie te laten zien. Naar mijn mening doet dit filmpje zeker niet onder in tegenstelling tot Rihanna, sterker nog, ik vond deze nóg leuker! Het filmpje is een korte backstage look van Lady GaGa voor haar fotoshoot in de ELLE Magazine (Januari 2010). Het filmpje is ook weer zonder interviews, maar wel met Super véél Fashion, en dan ook echt originele items, want dat is the Magic of Lady GaGa..

Song: Bad Romance

Vonden jullie de filmpjes leuk? En willen jullie nog meer zien van ELLE Magazine fotoshoots met bekende celebs?.. Zet het in de Comments! (Reacties!)..

xx

6 reacties leave one →
  1. augustus 3, 2010 7:00 pm

    Leuk artikel =3

  2. augustus 3, 2010 7:57 pm

    Wat een leuke filmpjes. Ik vind vooral de fotoshoot van Lady Gaga erg mooi. Maar ik vind haar ook super vet.

  3. augustus 4, 2010 12:50 am

    they ROCK

  4. augustus 4, 2010 9:42 am

    Leuke filmpjes

  5. augustus 4, 2010 12:43 pm

    Ooh gedver, die schoenen van Gaga, die laars zegmaar met een enorme sleehak…

  6. augustus 24, 2010 8:59 am

    Ik heb het niet zo voor Lady Gaga.
    Maar wel mooie shoots.

Geef een reactie

