Skip to content

Roze, Geel, Groen; Gewoon doen!

augustus 13, 2010

Vanaf vandaag weer artikelen!

De meest voorkomende haarkleuren zijn bruin, blond, zwart en rood, maar wie zegt dat dat dan ook de enige kleuren zijn die je kunt kiezen voor je kapsel? Een paar trendsetters durfden het aan om voor een hele andere haar kleur te kiezen. Maarja, of het bij iedereen zo goed uitpakt, is maar net de vraag…

Agyness Deyn; Doe mij maar oranje!

Het topmodel slaat helaas wel volledig de plank mis, want het WK is nét geweest..

Lady GaGa; Gek & Geel

Dit is wél origineel, maar niet mooi. Nee, dan was het peroxide blond toch beter.

Amber Rose; Voor mij geen Roze maar Aqua Fresh!

Arme Amber, dacht ze een leuk matchende outfit aan te hebben (Broek,bril, horloge en hairdo) is het wéér niet goed.

Katy Perry: Sea Blue

Toegegeven, het ziet er best grappig uit. Maar je ziet dat het een pruik is, en dat maakt het allemaal een stuk minder interessant..

Kelly Osbourne: De kleurspoeling van oma geleend.

Ah, wat zonde Kelly! Je lijkt hierdoor geen 26 jaar oud, maar 56 jaar! Nee, diep paars is niks voor haar.

Rihanna; The New Generation Red

Er zijn veel verschillende kleuren rood. Mensen die van zichzelf rood haar hebben, hebben meestal lichtrood/oranje. Dus Rihanna besloot het allemaal veel feller, opvallender en nieuwer te doen. Het staat best leuk!

Lily Allen: Like A Barbie Doll

Dit is echt afschuwelijk fout! Sowieso is roze haar alles behalve mooi, maar dit ziet er super goedkoop uit.

Nu weter jullie in ieder geval wat wél en niet kan. Dus denk goed na voordat je je haar is een fel kleurtje verft, want voor je het weet, sta jij met je hoofd tussen een van mijn artikelen…. ;]

xxlove

 

 

8 reacties leave one →
  1. augustus 13, 2010 1:24 pm

    Zelf zou ik mijn haar nooit zo vel verven! Het is heel erg gewaagd!

    Bij Rihanna vindt ik het leuk staan! Maar de rest heeft een hele grote fout gemaakt :S

    xx Hipp.

  2. augustus 13, 2010 2:18 pm

    Zelf zou ik mijn haar nooit zo vel verven! Het is heel erg gewaagd.

    Bij Rihanna staat het leuk, maar de anderen hebben een grote fout gemaakt =S

    xx Hipp.

  3. augustus 13, 2010 2:46 pm

    Ik ben helemaal geen fan van felle kleuren in je haar. Ik verf mijn haren al jaren blond en blijf daar het meeste blij mee!

    • augustus 13, 2010 3:06 pm

      haha, gelijk heb je.
      Dit artikel heb ik gemaakt om mensen te laten zien dat trends zetten leuk is,
      maar dat het soms alles behalve hip wordt. ;]

  4. augustus 13, 2010 3:47 pm

    Ik vind eigenlijk alleen dat oranje van Agyness wel kunnen…doe maar gewoon, die je al gek genoeg, vind ik ;)

  5. augustus 13, 2010 5:39 pm

    Nee bedankt.
    Ik blijf het gewoon blond verven;)

  6. augustus 14, 2010 5:08 pm

    Haha allemaal wel grappig maar geef mij maar naturel x)

  7. augustus 24, 2010 8:52 am

    Eerlijk vind ik het kapsel van Agyness best leuk!
    Ze staat er mee vind ik.
    Rihanna haar kapsel vind ik wel echt mooi!
    Ik heb mijn haar nog nooit geverfd.
    En weet niet of ik het ooit zou doen.
    Mijn oma heeft het zelfde kleur haar als Rihanna xD (ze verft het in zo’n rood xD)
    Ooit heb ik is iemand in de ELLE gezien met zwart/kobaltblauw haar dat was wel mooi!

Geef een reactie

