Skip to content

LE Designer Bottle By Manolo Blahnik is binnen!

augustus 15, 2010

Een poosje geleden schreef ik een artikel over de beroemde ontwerper Manolo Blahnik die ter ere van de 25ste verjaardag van Coca Cola Light een speciale Designer bottle ontwierp die je kon krijgen als je minimaal 25 euro besteed bij Vero Moda. (Lees dit artikel: https://todaysfashioncouture.wordpress.com/2010/08/03/le-designer-bottle-by-manolo-blahnik/)

En op 7 augustus was de eerste dag dat je er een kon krijgen. Zo’n leuke actie laat ik natuurlijk niet liggen, dus ik heb er een! Van de 25 euro die je moest besteden heb ik een blazer en een top gekocht.

De bottle is best mooi maar wel gewoontjes. Het is net hetzelfde als een cola flesje alleen dan met een speciaal design erop én een print van Monolo’s handtekening.

Ik wilde jullie het even vertellen omdat ik benieuwd ben wie er nog meer een heeft! Zet het in de Comments!

xoxo

6 reacties leave one →
  1. augustus 15, 2010 10:39 am

    Super leuk!! Ik ga van de week ook even bij de Vero Moda kijken.

  2. augustus 15, 2010 11:48 am

    Oh, wat stoer!

  3. augustus 15, 2010 12:04 pm

    Waaw! Zo leuk!
    xx

  4. augustus 15, 2010 8:11 pm

    wow wil ik ook wel =)

  5. augustus 16, 2010 7:21 am

    waneer ik geld heb ga ik heb gelijk kopen! Kan nog wel even duren maar oke

  6. Alesha permalink
    augustus 18, 2010 9:32 am

    Leuk!
    Ik wil er ook een! Haha ;]

Geef een reactie

