Skip to content

The Hills Final Season

augustus 17, 2010

The Hills Crew

Ik ben een ‘The Hills’ fan. de Fashion, Troubles, en Fun, ik kan er geen genoeg van krijgen. Soms houd ik ‘The Hills’ en ‘The City’ Marathon avondjes met vriendinnen. Helaas, helaas, het laatste seizoen van ‘The Hills’ komt eraan. Natuurlijk is dat wel leuk, maar ook wel jammer, want ik ben een beetje verslaafd. (Ookal word ik soms doodmoe van Spencer en Heidi, of erger ik me dood aan Über Bitch Kristin Cavallari…).

Begin september zendt MTV het laatste seizoen uit. Het leuke is, is dat Lo Bosworth (BFF van o.a. Lauren Conrad) een wat grotere rol zal gaan krijgen, en ook zullen we meer van Spencer’s zus, Stephanie Pratt zien. En zouden Audrina Patridge en Kristin Cavallari nog steeds ruzie hebben?

Hier heb ik een filmpje voor jullie!

Dit eerste filmpje is een samenvatting van het begin (eerste seizoen, tot het laatste seizoen). Let op: De datum die is aangegeven aan het einde van het filmpje, is de officiële datum in amerika. In nederland komt de serie pas in september uit!

We zullen het zien in The Final Season!

Gaan jullie kijken?

x

5 reacties leave one →
  1. augustus 17, 2010 1:19 pm

    Ik kijk het nooit, eerlijk gezegd :$

    xx

  2. augustus 17, 2010 1:25 pm

    I love the hills:) Dus ik ga zeker kijken.

  3. augustus 17, 2010 5:13 pm

    Ik ken The Hills niet.
    Maar ik ga het zeker een x kijken!

  4. Alesha permalink
    augustus 18, 2010 9:31 am

    Ik ga naar The City en The Hills kijken!

Geef een reactie

