Skip to content

Chanel, Louis Vuitton & Burberry Nails

augustus 18, 2010

Wat is nou leuker dan design prints op je nagels? Natuurlijk kun je ze kopen van het merk zelf, alleen het nadeel is echter, dat het heel erg duur is! En daar is een leuke truc op gevonden, maak ze gewoon zelf!

Ik heb drie filmpjes voor jullie. Het enige wat ik erbij wil zeggen is, is dat ze wel engelstalig zijn, maar in principe kijk je meer naar de manier hoe het wordt opgebracht.

Mijn eigen tips bij het opbrengen van prints:

In de filmpjes word bijna overal nagellak gebruikt, maar mijn tip is, voor moeilijke prints (zoals chanel-tekentjes), gebruik een eyelinerpen. Met een eyeliner kwastjes krijg je het zelfde effect als nagellak. Dikke lagen en slordig… Maar met een eyelinerpen, krijg je mooie dunne lijnen. Die pennen zijn in verschillende kleuren en merken te koop. Mijn voorkeur gaat uit naar die van Essence. Die hebben namelijk een speciale ‘Nail Art Pen’ ! Handig! Ze zijn goedkoop en makkelijk in gebruik. Mijn advies is, als de print is opgedroogd, verzegel het dan met een topcoat.

De Essence Nail Art Pen:

De pennen zijn te koop in: Spacy Pink, Silver Star, Deep Purple, Cool Black, Juicy Orange, Pure White (perfect voor Chanel tekens)..

Louis Vuitton Nails:

Chanel Nails:

Burberry Nails:

Ik hoop dat jullie wat aan de filmpjes en mijn tips hebben!

xx

6 reacties leave one →
  1. Alesha permalink
    augustus 18, 2010 9:30 am

    Leuk artikel!
    Ik ga alle nagelprints uitproberen.
    x

  2. augustus 18, 2010 11:06 am

    Leuk artikel!

  3. augustus 18, 2010 1:34 pm

    Waaw, die van Chanel en Burberry zijn gaaf! Ik ga ze uitporberen ;)
    Leuke filmpjes! Bedankt voor de tip, dat je het ook met eyeliner kan doen =]

    Xx Hipp.

  4. augustus 19, 2010 11:49 am

    Ik ga ze zeker uitproberen ♥

  5. augustus 21, 2010 7:28 am

    Zelf had ik al een keertje Chanel Nagels uitgebrobeert,
    Het lukt super met Eyeliner,

Trackbacks

  1. Louis Vuitton / Famous Celebs « Todays Fashion Couture

Geef een reactie

