Skip to content

Emma Watson’s Metamorfose!

augustus 18, 2010

Emma Watson werd bekend als jong meisje in de populaire filmreeks ‘Harry Potter’. Ze is inmiddels wereld beroemd, verdiend bakken met geld, en heeft al mode opdrachten gedaan voor o.a. Chanel!

Zelf vond Emma het waarschijnlijk tijd voor een nieuw kapsel. Ze heeft zélf een foto de wereld ingebracht waarin ze haar nieuwe kapsel showt. Ze heeft gekozen voor een ultra kort pixie-kapsel en heeft zich zo te zien laten inspireren door Mia Farrow, die in 1965 al met zo’n kapsel rondliep.

Emma Watson met lang haar voor een Burberry Campagne..

Emma Watson met haar nieuwe Hairdo! Ik vind het erg gewaagd, zeker omdat je met deze look niks kan behalve hoe het nu zit. En aangezien de hairtrends nogal wisselen is dat voor Emma niks. En extensions hebben geen zin, zelfs daarvoor moet je langer haar hebben… Mijn mening is, ik vind haar te jong voor dit kapsel. Dit kapsel vind ik meer voor wat volwassenere vrouwen. Kort haar is heel leuk, maar niet dít model…

Mia Farrow met haar kapsel. Het lijkt vreselijk veel op Emma’s kapsel.

Ik denk dat Emma geen succes heeft geboekt met haar metamorfose. Ze zal waarschijnlijk veel minder worden gevraagd voor campagnes.. Maar zolang Emma er tevreden mee is, wie zijn wij dan om er wat van te zeggen?

x

10 reacties leave one →
  1. augustus 18, 2010 8:03 pm

    Ik vind het haar niet staan =s

  2. augustus 18, 2010 8:43 pm

    Het heeft wel wat maar toch vind ik ‘r leuker met langer haar..

  3. augustus 19, 2010 9:18 am

    Het staat haar opzich wel, maar ik vind eht lelijk.

  4. augustus 19, 2010 10:01 am

    ik vind het echt niet mooi bij haar,met lang haar is ze veel mooier!

  5. augustus 19, 2010 2:27 pm

    Als ze nou een iets langere pony had, zoals Rihanna.. Naah.. Met lang haar is het toch het leukst xd.

    Lot of Love <33.

  6. augustus 19, 2010 3:33 pm

    Ik vind het wel aardig staan, maar niet super leuk!

  7. Resy permalink
    augustus 19, 2010 8:12 pm

    Zelf vin ik het echt zonde. Maar als je hebt gelezen waarom ze het heeft gedaan, dan begrijp ik het ook wel.

  8. augustus 20, 2010 9:03 am

    Mia & Emma lijken idd erg veel opelkaar !

  9. augustus 24, 2010 8:32 am

    Ik heb zelf kort haar. Maar met een langere pony. En ook al zeg ik het zelf ik vind mijn haar heel leuk staan.
    Bij Emma komt haar voorhoofd gewoon niet mooi uit.

Geef een reactie

